Aviseringar
Rensa alla

fuck valborg


Ämnesstartare

Hur ska jag säga till mina föräldrar för att få va ute på valborg? Jag blir helt galen! Jag får bara va med en kompis som jag inte vill va med, och jag missar en skitkul fest. Jag får damp på min pappa. Förrförra veckan "svek jag deras förtroende" när dom fattade att jag var ute och krökade, men jag tänkte allvarligt inte dricka på valborg. Hur ska jag göra för att få gå på festen? hjääälp!


   
Citera
Ämnesstartare

gå dit om det är så viktigt då


   
SvaraCitera

Jag sa bara till mina päron "kan jag få gå på fest utan att dricka?" å jag håller det. du kan juh alltid be päronen ta ett alkohol test på dig sen 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå bara!
Vad kan hända? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta va en sån förbannad fjortis,väx upp och inse att om du hade nåra barn så skulle du inte vilja att dom va ute och söp bland fulla idioter för precis alla är ute på valborg och både misshandel och våldtäktsstatistiken är hög då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

sluta va en sån förbannad fjortis,väx upp och inse att om du hade nåra barn så skulle du inte vilja att dom va ute och söp bland fulla idioter för precis alla är ute på valborg och både misshandel och våldtäktsstatistiken är hög då.

det är ju precis det jag inte skulle göra -.-


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Casull:

Gå bara!
Vad kan hända?

du är sjukt lik en kille i min skola.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fuck valborg. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

skulle du inte vilja att dom va ute och söp bland fulla idioter för precis alla är ute på valborg och både misshandel och våldtäktsstatistiken är hög då.

Så ditt förslag är att hon ska leva ett så skyddat liv där hon inte tar några risker alls?
Inte för att gå på en fest är mer riskfyllt än nåt annat..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

du är sjukt lik en kille i min skola.

Haha jasså [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem bryr sig om valborg? [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyd dina föräldrar. Om du har svikit deras förtroende nyligen måste du ju själv fatta att de har svårt att lita på dig en tid framöver.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Casull:

Så ditt förslag är att hon ska leva ett så skyddat liv där hon inte tar några risker alls?
Inte för att gå på en fest är mer riskfyllt än nåt annat..

tack, du fattar[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nejj valborg blir teh shit, ska gå till en eld med min tjej ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elaka häxan i väster:

Lyd dina föräldrar. Om du har svikit deras förtroende nyligen måste du ju själv fatta att de har svårt att lita på dig en tid framöver.

Inte bra om dom är överbeskyddande heller..
Även om hon svikit deras förtroende en gång så tycker jag dom ska tänka på att hon faktiskt är en tonåring (antar jag [bigsmile])
Och gör dom inte det så är det definitivt inte hon det är fel på.


   
SvaraCitera