Aviseringar
Rensa alla

fuckat..


Ämnesstartare

jag har just fått reda på att jag är gravid, det är inte min älskade (det är ömsesidigt) pojkvän som är pappan och han vet inte om han ska gå efter hjärta eller hjärna i om han vill fortsätta vara med mig eller inte.. det sjuka är att hans mor och syster kallar mig för jävla hora , lilla luder o säger att jag särar på benen för första bästa att jag är psykiskt sjuk, manipulerar min pojkvän och att jag ska ha vetat redan innan jag träffade min pojkvän att jag är gravid och utnyttjat situationen.. nu har dom ställt ett ulimatum åt honom, antingen fortsätter han vara med mig och hans familj kommer inte att ha något med honom att göra dom sparkar ut honom från lägenheten och han är inte välkommen hem till dom, eller så bryter han kontakten helt med mig och han har kvar sin familj.. jag kan ju knappast säga åt honom vad han ska och inte ska göra, men om jag hade varit han hade jag brutit med familjen, deras agerande visar ju bara på hur sjuk i huvudet dom är..

dom verkar förvänta sig att jag o min pojkvän inte ska ha någon som helst kontakt med varandra nu när det har gått som det har gort.. tycker att det är så sjukt att dom kan ställa det kravet på honom att han måste välja mellan familjen och mig, visst jag förstår om han väljer familjen, men dom är ju helt skadade i huvet..

jag vet inte vad jag ska göra, allt är helt upp och ner.. någon som vet vad jag ska säga till min pojkvän?? senast igår sa han att han vill att det ska vara vi två och att det är jobbigt när hans familj kommer med påhopp hela tiden, han verkar vilja försöka hur som helst. men jag vet ju inte nu när dom ställt sitt ultimatum..


   
Citera
Ämnesstartare

jag kan tyvarr inte hjalpa men jag fattar inte var du ihop med honom nar du blev gravid[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

jag kan tyvarr inte hjalpa men jag fattar inte var du ihop med honom nar du blev gravid[blush]

nej det var jag inte, vi har umgåtts som vänner långt innan vi bestämde oss för att blii tillsammans..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera