Aviseringar
Rensa alla

fuckbook


Ämnesstartare

ända sedan tidslinjen kom har facebook fuckat ur totalt. jag loggas in och ut från chatten hela tiden, det står att folk som inte har loggat ut är utloggade. statusar jag lagt upp kan plötsligt försvinna. när jag byter profilbild fungerar det ibland inte trots att det står att jag bytt. när jag gillat en sak så står det först att jag gillat det, men när jag tittar igen efter typ fem minuter är det borta. samma sak med kommentarer. vad i helvete. hur kan det vara så jävla värdelöst. någon som har samma problem och vill spy ut sin frustration här liksom jag, eller någon som vet hur man får det att sluta krångla. utan att sluta använda facebook.


   
Citera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

http://www.fuckbook.com/

shit. asfett ju, visste inte ens att det fanns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Test att typ rensa kakor etc?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tidslinjen är jättesämst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fattar inte mig på folk som klagar på fb, varför inte bara avregga isf. Egentligen är det väl inte just klagningen som är fuckad utan att folk pratar om det somom det vore något "verkligt" problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

facebook hatar dig, ge dig av därifrån


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Jag fattar inte mig på folk som klagar på fb, varför inte bara avregga isf.

jag "fattar inte mig på" folk som klagar på folk som klagar på fb, eheh. [cute]

Dan_the_ironman:

Egentligen är det väl inte just klagningen som är fuckad utan att folk pratar om det somom det vore något "verkligt" problem.

det är väl klart att man får be om hjälp om man har problem med något, även något så trivialt som facebook?

trubdruider:

facebook hatar dig, ge dig av därifrån

men jag hatar inte facebook. det är måhända en destruktiv relation, men det är värt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera

ej märkt ngt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

det är väl klart att man får be om hjälp om man har problem med något, även något så trivialt som facebook?

Testa att byta webläsare eller uppdatera den du har.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Roll on:

men jag hatar inte facebook. det är måhända en destruktiv relation, men det är värt det.

ah du kan ju alltid försöka. men var inte för jobbig baaah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dekadent:

"

*lyssnar sönder* [love]


   
SvaraCitera