Aviseringar
Rensa alla

Fucked up proportioner!


Ämnesstartare

Jag har helt sjuka proportioner har jag upptäckt, min överkropp ser ut som en enda stor degklump!

Byst: 80cm
Midja: 70cm !!!1

wtf?

Hur fan kommer det sig? Jag är inte tjock, men min mage är typ konstant uppblåst typ. Vad kan det bero på?

Är 167cm, 50kg.

//Heffaklumpen [sad]


   
Citera

stora bröst och smal midja. vad tusan klagar du för kvinna?!


   
SvaraCitera

antingen har du stora bröst eller stora revben. Inget fel på något av dem. Det blir fortfarande timglas-varianten.

Testa linfrön[smile]
Dold text: HEHEHEHHEEHHEHEHEHEEHE nu kom det igen.


   
SvaraCitera

Jag förstår inte problemet[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lille_Marx:

Jag förstår inte problemet


   
SvaraCitera

Du är kanske överkänslig mot mat


   
SvaraCitera

Fuckable proportioner skulle jag mer säga..


   
SvaraCitera

uppblåst mage kan man få av mjölk


   
SvaraCitera

förretsen så kanske du har stor rumpa istället? min mamma tex har jättestora bröst, vissa andra har en stor rumpa, andra är mer ingenting av det. höhöh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte stor nånting, bara stor mage 🙁

Mina bröst är jättesmå vilket är varför det ser så stört ut, har typ 70A kanske?


   
SvaraCitera

Om du svälter dig kan magen bli uppsvälld, men det är endast vanligt i extrema fall, exempelvis hos undernärda (främst av protein) barn i U-länder/på platser där näringsriktig mat inte finns att tillgå

Mer troligt är att du äter för mycket gasbildande mat.

Finns säkerligen andra anledningar...

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article56576.ab

Lite extremt kanske...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoless:

Mina bröst är jättesmå vilket är varför det ser så stört ut, har typ 70A kanske?

Du har förmodligen rätt stora revben då, men det är inget konstigt/dåligt. Jag delar det med dig. Jag har iofs smalare midja än dig, men å andra sidan får jag ofta höra att jag min midja är ovanligt spinkig jämför med resten av mig. Var nöjd! ^^

Sen fattar jag inte vad du menar med uppblåst? Som i bara lite "mullig/uppblåst" eller som i "dålig i magen/uppblåst"? XD Hoppas du fattar min fråga nu. Kan ju vara att du är laktosintolerant eller dylikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anemic:

Du har förmodligen rätt stora revben då

Okej, men det ser jävligt weird ut [tard] Har typ inga kurvor eller något.

Om jag mäter precis under bysten så ligger jag på 68cm.

anemic:

? Som i bara lite "mullig/uppblåst" eller som i "dålig i magen/uppblåst"?

Grejen är ju den, haha, att jag inte är dålig i magen eller så! Det är bara som att min magsäck sväller sig stor och enorm av någon märklig anledning, har inte så mycket fett på magen.

Just nu är magen inte så uppblåst eftersom jag har sovit och inte ätit på massa timmar, nu är den typ 65cm.


   
SvaraCitera

Idoless:

bara stor mage 🙁

tror inte att du har så stor mage om du är 1.67 och väger 50 kg &70 cm är väl ganska normalt i midjemått?
själv har jag 53cm i midjemått, ser konstigt ut för mina höfter ser jättestora ut för min midja är så smal. har dock korsettbehandlats så det är lite därför min midja är så smal med. inte jättefint om jag säger så. så 70 cm är nog ganska normalt [smile]

Idoless:

70A

samma här, vill ha större [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoless:

Grejen är ju den, haha, att jag inte är dålig i magen eller så! Det är bara som att min magsäck sväller sig stor och enorm av någon märklig anledning, har inte så mycket fett på magen.

hurdan ser din kost ut då?

ärligt talat låter dina mått normala 🙂


   
SvaraCitera