Aviseringar
Rensa alla

Fucked up tjejer.


Ämnesstartare

Idag i bussen på väg hem från skolan hände något som fick mig riktigt förbannad.

Framför mig i kön in till bussen står 2 st heta tjejer, beteer sig jävligt flickigt överlag, fnissar osv. Bakom mig står en extremt ful kille i samma ålder som mig och tjejerna. Han är uppsendeväckande ful enligt mitt tycke och man vill bara kolla på honom hela tiden. Väl inne i bussen sätter jag mig precis bakom hetingarna och den fula killen kommer bredvid mig fast på andra sidan gången.

Nu kommer det en "wanna be gangster" som jag känner lite halvt och som tydligen vet vem den fula killen är. Gangstern skriker några meter ifrån gående mot oss genom gången till den fula killen något i stil med: "Cp-barnet!!! hur e läget? hörde att din mamma blev påsatt igår, fy fan!!! haha har ni tur får hon en unge som ser normal ut!"

Hetingarna börjar skratta högt och frågar "är det är sant?" gladljutt och högt och kollar på den fule killen. Han mumlar nej och kollar neråt och ser ut som om han vill bort därifrån...

"Gangstern" ser att jag har ett tomt säte och frågar om jag kan hoppa in. Jag säger då att han kan dra åt helvete. Hans stora leende blir lite mindre och han tror jag skämtar först. Tjejerna som verkar fatta att jag är seriös vänder sig emot mig och fullständigt glor ner mig. Glor tillbaka och då säger de :"HEJ" högt. Jag säger "hej", och frågar om de kan sluta glo för jag börjar må illa av sminkodören. Tjejen som har för mkt smink på sig kollar ner och hon andra kollar 2 sekunder till sen kollar hon bort. De blir tysta och jag bestämmer mig för att sova. Gangstern har gått längre bak utan att säga något.

Sen börjar det sjuka. De två tjejerna börjar kolla fram o tillbaka på den fule killen och skrattar. Högt och äckligt skrattar de. Jag märker det för jag stör mig som fan då jag försökte sova. Ber dom hålla käft
och de tystnar.

Lyssna nu på denna låten. Budskapet i den stämmer så jävla bra. Tjejer som dom är ju sjuka i huvudet, de har 0 empati och bryr sig bara om att få bekräftelse/eventuellt trycka ner andra för att få dom själva att framstå som bra/impa på "gangsters". Jävla rövhål, skulle inte tveka o skjuta dom om jag fick läge.

Ni tjejer som känner igen er och behandlar töntiga och fula killar och tjejer som skit veta att er tid är begränsad, så lev på nu medan ni är unga o knullbara för sen kommer alla skita i er.


   
Citera
Ämnesstartare

jaha inte intressesant


   
SvaraCitera

''Ok''


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch. [sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahaha alltså du är cp gud va fuul du ee


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag som var den fula killen[blush] och jag ljög för tjejerna, min mamma blev visst påsatt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Heahea, en av de två tjejerna la nu till mig på msn LOOOOOOOL.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, tjejer är jobbiga [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Heahea, en av de två tjejerna la nu till mig på msn LOOOOOOOL.

och vi bryr oss LOOOOOOOOOL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad]


   
SvaraCitera
Exner

fäik?

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"okai"[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

och vi bryr oss LOOOOOOOOOL

och du bryr dej, tydligen,[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitliv:

och du bryr dej, tydligen,[tard]

DET VAR DET JAG PRECIS SA??????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

DET VAR DET JAG PRECIS SA??????

vrf en skriva att man inte bryr sej[confused]haha orka


   
SvaraCitera