Aviseringar
Rensa alla

Fucked up tjejer.


Ämnesstartare

skitliv:

vrf en skriva att man inte bryr sej[confused]haha orka

varför ens svara om man inte kan läsa

ohYEA_:

vi bryr oss

ohYEA_:

vi bryr oss

ohYEA_:

vi bryr oss

ohYEA_:

vi bryr oss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åh gud vad dåligt det här fick mig att må >.< Stackars jävla kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

varför ens svara om man inte kan läsa

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

De blir tysta och jag bestämmer mig för att sova.

rofl..

Sämsta short storyn jag hört på länge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

True... true...

Vet precis vilken sorts tjejer du menar, hatar sådana. Någon borde fan våldta hela bunten så de får aids och dör alternativt begår självmord efteråt pga psykisk ohälsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

antar att detta inte hänt på riktigt, men jag älskar det sättet att bete sig mot svin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JO! HAR ju sett en hel del sånt avskum på spårvagnarna och bussarna i meine stad. [n]
Jag blir sjukt äcklad och bitter, men jag talar aldrig med någon, du är sjuk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

vi bryr oss

ohYEA_:

LOOOOOOOOOL

ohYEA_:

LOOOOOOOOOL

ohYEA_:

LOOOOOOOOOL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de killar som behandlar folk som skit kan väl också skärpa sig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

de killar som behandlar folk som skit kan väl också skärpa sig

Jo, men tjejer är bättre på att mobba psykiskt verkar det som. Jag tycker personligen det är värre att se en person må jävligt dåligt än att se någon bli slagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Jo, men tjejer är bättre på att mobba psykiskt verkar det som. Jag tycker personligen det är värre att se en person må jävligt dåligt än att se någon bli slagen.

En person som blir slagen mår nog rätt dåligt också. Sen så mobbade ju gangsterkillen töntkillen också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

antar att detta inte hänt på riktigt, men jag älskar det sättet att bete sig mot svin.

139:an 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

En person som blir slagen mår nog rätt dåligt också. Sen så mobbade ju gangsterkillen töntkillen också.

Klart det inte är acceptabelt att killar gör så heller. Men jag tror det tar mer psykiskt på en om tjejer gör det mot killar. Jag tror också att det är vanligare att tjejer beteer sig svinigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Klart det inte är acceptabelt att killar gör så heller. Men jag tror det tar mer psykiskt på en om tjejer gör det mot killar. Jag tror också att det är vanligare att tjejer beteer sig svinigt.

Jaha, det är vad du tror. Tror snarare att det är ganska jämt fördelat mellan båda könen, bara det att du uppfattar tjejerna som svinigare, då du har lättare att identifiera dig med killen som blir utsatt för svineriet.


   
SvaraCitera