Aviseringar
Rensa alla

fucking navelpiercing.


Ämnesstartare

Jag känner och vet om massa som har navelpiercing och nu ska min kompis få ta , och min mamma bara: NEJ du får INTE ta! om din kompis får ta så är hennes mamma inte helt frisk i huvet.
VAFAN?! DE ÄR BARA ETT FUCKING SMYCKE?!
jag vill ta och SKA ta !
Jag ba ; men jag har läst massa om att chansen är jätte liten chans att få infektion
och då säger hon bara: dom skriver så mycket bara för att få kunder, du får INTE TA ! punkt slut,

asså vad i helvete?!?!?! massa kompisar och folk i min skola har tagit och de har fucking inte hänt nått med dom om infektion eller nått?!
Och nu säger min mamma att min kompis är en bimbo för att hon har blont hår och sminkar sej och ska få ta navelpiercing och att jag ska sluta omgås med henne...? VAFAN DE BESTÄMMER FÖRFAN INTE HON!
hon är en jätteskön , snäll och gullig tjej, so what?! och känner hennes mamma , hon är jättevettig och snäll och trevlig, så hon är inte alls störd eller vad min mamma mena?
de är fucking bara ett smycke, så vad är problemet?!

ja jag är sur nu de är därför jag svor så mycke ,


   
Citera

gör en ändå då? inte så att hon kan stoppa dig liks?


   
SvaraCitera

f.ö är det inte så snyggt med navelpiercing tycker ja. men ja ja


   
SvaraCitera

lenne1234:

NEJ du får INTE ta!

gillar din mamma


   
SvaraCitera

hur gammal är du? om du är ung så kanske du ångrar dig i framtiden o då blir det inte så snyggt ärr.. men är du helt säker så gör dte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar din mamma också
80% av alla mina vänner som piercade sig som 14åringar har tagit ut smycket nu

jag gjorde det aldrig och är jävligt nöjd över det.
slipper ful piercing/fult ärr

sådär ja


   
SvaraCitera

ärren efter piercingar blir små, de syns inte om man inte tänker på det eller granskar noga och stör inte mer än en liten leverfläck.


   
SvaraCitera

om man inte har otur att få fulärr, men då borde man ju oftast märkt att man har sådana anlag tidigare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

gör en ändå då? inte så att hon kan stoppa dig liks?

ja, men då kommer jag få jättemycke skit från min mamma och hela släkten på mammas sida.
För alla på mammas sida sitter och fucking håller på och bara säger: aldrig i livet att du ska få ta ! och dom tror att dom bestämmer över mej,??!?!?!

Hjärtlös:

hur gammal är du? om du är ung så kanske du ångrar dig i framtiden o då blir det inte så snyggt ärr.. men är du helt säker så gör dte

13

JOZFiN:

gillar din mamma också
80% av alla mina vänner som piercade sig som 14åringar har tagit ut smycket nu

jag gjorde det aldrig och är jävligt nöjd över det.
slipper ful piercing/fult ärr

sådär ja

Nej de gör du inte, hon är fucking störd ibland asså.
okej men jag vill ju ha piercing.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så här gjorde jag när jag var liten och fjortis:

"jag vet ett oseriöst ställe som piercar minderåriga utan föräldrarnas tillstånd. låter du mig inte pierca mig på ett riktigt professionellt ställe så kommer jag pierca mig där."

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

szfgjdf:

"jag vet ett oseriöst ställe som piercar minderåriga utan föräldrarnas tillstånd. låter du mig inte pierca mig på ett riktigt professionellt ställe så kommer jag pierca mig där."

säger jag så kommer hon få damp på mej och hota mej med att hon drar in min månadspeng eller tar min mobil eller vad som helst :s


   
SvaraCitera

lenne1234:

ja, men då kommer jag få jättemycke skit från min mamma och hela släkten på mammas sida.
För alla på mammas sida sitter och fucking håller på och bara säger: aldrig i livet att du ska få ta ! och dom tror att dom bestämmer över mej,??!?!?!

men om den är i naveln behöver du ju inte visa den för dom? ha en vanli tröja på dig ba?[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lenne1234:

säger jag så kommer hon få damp på mej och hota mej med att hon drar in min månadspeng eller tar min mobil eller vad som helst :s

bara att hota tillbaks [bigsmile]
nää men lyssna på mor din, mamma vet bäst [wink][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men om den är i naveln behöver du ju inte visa den för dom? ha en vanli tröja på dig ba?

men tänk OM jag skulle få infektion, asså OM då måste jag ju säga till mina föräldrar, då är de KÖRT för mej !
och jag ska ju säkert åka utomlands nästa sommar, då kommer dom ju se eller om dom kommer in i mitt rum när jag byter om eller vad som helst ://


   
SvaraCitera

lenne1234:

men tänk OM jag skulle få infektion, asså OM då måste jag ju säga till mina föräldrar, då är de KÖRT för mej !

varför? man kan väl gå till vårdcentralen trots att man är minderårig? eller vet inte, kan man deT?


   
SvaraCitera