Forumet - ful...

ful...

238 0 30
jag trodde att jag var ful och kunde få bort det med att sminka mig och använda snyggare kläder
men nu verkar det som att felet är att jag har ful personlighet, hur får man bort det? det är att jag är konstig och ful på insidan, blir inte snyggare av att ha snyggt smink, nagellack och allt det... för det syns igenom att det är nått fel på mig :( snälla hjälp

Spana också in:

Jungman:

Man separerar bäst en kvinnas skönhet från hennes person genom hängning och förvaras sedan i formaldehyd

är du femmenist lr? verkar så

kkärlek:

En ful personlighet. Ja du! Insidan är ju viktigast, så det är ju verkligen illa om personligheten är ful :)

pressis men går de inte och få bättre insida?
OF 5:

Personlighetsförändring är inget jag tror på. Bara att finna sig med sina egenskaper hur kassa dom än är.

Jag håller med dig. Dock finns det ju saker som kan ändras på faktiskt. "Jag är en väldigt svartsjuk person" NÄÄÄE det är du inte! Du har dålig självkänsla. Liksom, vissa saker går att förändra. Eller "jag är en pessimist", det går faktiskt också att öva bort litegranna. Lära sig se saker från den ljusa sidan istället.

Men typ, avsaknad av humor, empatibrist, sämst morgonhumör, sånt har man ju fått. Det går inte direkt att ändra på.
ennie:

hur e man snäll då typ ger bort godis??? lr va menar du
okej ja

Ja, jag vet ju människor som helt öppet kritiserar varandra och får varann att må dåligt. Klankar ner på klädval o dyl. Sådant kan man ju liksom låta bli att göra. Man måste ju inte vara elak så att säga. Ge lite extra komplimanger kanske.