Aviseringar
Rensa alla

ful...


Ämnesstartare

ennie:

pressis men går de inte och få bättre insida?

Vet inte. Jag tror att man kan bestämma sig för att vara lite extra snäll och försöka bli en gladare typ. men i grund och botten är man ju den man är liksom...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Personlighetsförändring är inget jag tror på. Bara att finna sig med sina egenskaper hur kassa dom än är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kkärlek:

Vet inte. Jag tror att man kan bestämma sig för att vara lite extra snäll och försöka bli en gladare typ. men i grund och botten är man ju den man är liksom...

hur e man snäll då typ ger bort godis??? lr va menar du
okej ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Personlighetsförändring är inget jag tror på. Bara att finna sig med sina egenskaper hur kassa dom än är.

Jag håller med dig. Dock finns det ju saker som kan ändras på faktiskt. "Jag är en väldigt svartsjuk person" NÄÄÄE det är du inte! Du har dålig självkänsla. Liksom, vissa saker går att förändra. Eller "jag är en pessimist", det går faktiskt också att öva bort litegranna. Lära sig se saker från den ljusa sidan istället.

Men typ, avsaknad av humor, empatibrist, sämst morgonhumör, sånt har man ju fått. Det går inte direkt att ändra på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Personlighetsförändring är inget jag tror på. Bara att finna sig med sina egenskaper hur kassa dom än är.

mina egenskaper är att jag hatar allt
o ibland kan ge bort saker fall det är nåt jag inte vill ha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

hur e man snäll då typ ger bort godis??? lr va menar du
okej ja

Ja, jag vet ju människor som helt öppet kritiserar varandra och får varann att må dåligt. Klankar ner på klädval o dyl. Sådant kan man ju liksom låta bli att göra. Man måste ju inte vara elak så att säga. Ge lite extra komplimanger kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

är du femmenist lr? verkar så

Ja
Image

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kkärlek:

Ja, jag vet ju människor som helt öppet kritiserar varandra och får varann att må dåligt. Klankar ner på klädval o dyl. Sådant kan man ju liksom låta bli att göra. Man måste ju inte vara elak så att säga. Ge lite extra komplimanger kanske.

va snäll att du svarade i min tråd
va fin visningsbild och fin hatt
va snyggt användar namn
va hjälpsam du är mot mig
va bra humor du har i singnaturen
jätte bra

så????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

va snäll att du svarade i min tråd
va fin visningsbild och fin hatt
va snyggt användar namn
va hjälpsam du är mot mig
va bra humor du har i singnaturen
jätte bra

Dock måste man mena det man säger. Om du går och säger till en kollega/klasskompis att hens tröja är snygg, och du inte tycker det, märks det ju. Du måste vara ärlig med komplimangerna du ger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej jag tycker att man bara är ful om man gör fula saker till exempel sitta hemm för man inte vågar visa sig eller ha skidmask inne kanske eller påse på huvudet sånt som fula gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

mina egenskaper är att jag hatar allt
o ibland kan ge bort saker fall det är nåt jag inte vill ha

Finns ju många som är så. inge konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kkärlek:

Dock måste man mena det man säger. Om du går och säger till en kollega/klasskompis att hens tröja är snygg, och du inte tycker det, märks det ju. Du måste vara ärlig med komplimangerna du ger.

det va svårare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

det va svårare

Så är det.


   
SvaraCitera

Ennie kom tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

ra det ^^ hur mkt smink har du?

Brukar ha lite mascara, läppstift och foundation ibland ba. Hade mer förr. Det är ju kul med smink för det mesta. Men dyrt.
Och ja Eniiejävel, kom tillbaka!


   
SvaraCitera