Aviseringar
Rensa alla

Ful, äcklig och idiot


Ämnesstartare

... det är precis vad jag är.. Jag mår så jävla dåligt just pga detta. Jag är smal och ful som fan eftersom ingen tjej jag träffat har sagt annat än "du är inte min typ". Jag är dum i huvudet och fattar ingenting eftersom jag hört en tjej efter en dejt säga till mig att "du är absolut inte min typ, du är ju allmänt konstig och jag tror faktiskt inte du kommer få någon tjej"...
Jag är helt ordlös. Det är så hemskt för mig det här.. Jag vågar inte ens prata med någon professionell för att jag är så rädd att de ska tycka jag är galen och ful..
Men jag vill leva så mycket och ha kul, så en tanke på självmord dyker aldrig upp trots allt.
Men vad kan jag göra?


   
Citera
kachin

Magnusson:

jävla dålig

Magnusson:

ful

Magnusson:

som fan

Magnusson:

Jag är dum i huvudet

Magnusson:

fattar ingenting

Magnusson:

lös

[crazy]


   
SvaraCitera

prata med en psykolog


   
SvaraCitera
kachin

1. ta en sup
2. eller en godis
3. eller en frukt, e ju precis som godis
4. du kan gå en kurs för bättre självförtroende


   
SvaraCitera

du behöver jobba på din självkänsla 🙂 det finns alltid någon som gillar en...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej, jo men jag tror att det vore bra att prata med någon kurator eller liknande. men tänk också på att vi alla har våra "ups" and "downs". Om jag ska berätta hur det var för mig tänkte jag ungefär som dig för ett antal år sedan, att ingen kille ksulle vilja ha mig osv. nu har jag blivit skitgrym på att ragga och kan få vem jag vill i princip. inget är omöjligt. du kanske bara haft en jävla otur och stött på idioter. skaer händer när det händer, ta det lugnt och var snäll mot sig själv under tiden 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska försöka få allt i balans. Men det är skönt att till en början få allt sagt. Och ert stöd är oerhört viktigt för mig och jag är väldigt tacksam för allt ni uppmuntrar mig med.. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lovepayyouback:

skitgrym på att ragga

Jag har också varit det, men nu på senaste tiden har det gått så dåligt att jag blir både förvirrad och deppig. Det känns som om jag har förändrats utseendemässigt eller nånting som gör att människor blir avskräckta från mig. Och min koncentrationsförmåga har blivit sämre och gör så att jag känner mig korkad och tafatt. Om en konversation blir för invecklad ibland; för mycket akademiska ord och annat, så fattar jag ingenting utav vad som sägs.


   
SvaraCitera

tjejer är inte allt, strunta i dom så kommer du må mycket bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Magnusson:

blir avskräckta från mig. Och min koncentrationsförmåga har blivit sämre och gör så att jag känner mig korkad och tafatt. Om en konversation blir för invecklad ibland; för mycket akademiska ord och

kom ihåg även om jag inte vill förminska vad du säger, (jag tror såklart på vad du säger):

"ups" and "downs". det har till och med varit bra för dig, då är ju chansen skjitstor att det bara kommer vända så småningom.


   
SvaraCitera

Magnusson:

Men vad kan jag göra?

palla bry sig om tjejer,de är typ samma sak som killar fast med fetare höfter.


   
SvaraCitera

farbror gugge:

palla bry sig om tjejer,de är typ samma sak som killar fast med fetare höfter.

aa precis. [crazy]


   
SvaraCitera

Dekadent:

aa precis. [crazy]

faktiskt!


   
SvaraCitera

kebu12:

tjejer är inte allt, strunta i dom så kommer du må mycket bättre

exakt, skit i dom..... eller som jag har hört förut:

dont get in love, it will kill you...


   
SvaraCitera

OF 5:

prata med en psykolog

mkilum:

du behöver jobba på din självkänsla


   
SvaraCitera