Aviseringar
Rensa alla

Ful kille.


Ämnesstartare

kebu12:

Nä det är sant, är man död så kan ju typ inget illa hända en[shake]

[smile]


   
SvaraCitera

Mr T:

pics or stfu ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PICS OR STFU [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det får inte jag heller, och jag anser mig själv vara snyggare än många fulare snubbar man ser varje dag. [tard]

Så det är antagligen ingen yttre egenskap du felar på, utan inre - självmedvetenheten och sociala skillz.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk som inte gillar dig för att du är ful är korkade.


   
SvaraCitera

Du kanske är som jag, en för alldaglig och ointressant kille utan några direkta färdigheter som bara försvinner in i mängden. Som ingen ser för det finns så många mycket bättre alternativ att gå på.
Om du känner igen dig borde vi starta en klubb för överflödigt och meningslöst folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Det får inte jag heller, och jag anser mig själv vara snyggare än många fulare snubbar man ser varje dag. Så det är antagligen ingen yttre egenskap du felar på, utan inre - självmedvetenheten och sociala skillz.

Ja det gör jag med, men mitt självförtroende är ändå rätt lågt.
Som att jag inte räcker till, är för ful för alla, har dålig personlighet och att folk egentligen tycker jag är skitjobbig säkert [sad]
Skulle behöva en flickvän [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Persistent:

Du kanske är som jag, en för alldaglig och ointressant kille utan några direkta färdigheter som bara försvinner in i mängden. Som ingen ser för det finns så många mycket bättre alternativ att gå på. Om du känner igen dig borde vi starta en klubb för överflödigt och meningslöst folk.

Word. Fast jag vet inte riktigt...jättelänge sedan jag strulade.
Men ändå vet man folk som kysstes första gången dom var 18, och det är långt kvar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sharpen:

Skulle behöva en flickvän [love]

Ja det är bara till att gå ut och leta. 🙂
Om det hjälper ditt självförtroende eller inte vet jag inte, men tror att det gör det kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Ja det är bara till att gå ut och leta. 🙂

Vågar inte ens försöka, känner mig för ful för tjejen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sharpen:

Vågar inte ens försöka, känner mig för ful för tjejen.

Vissa tycker ju det är sött med blyga killar.

I värsta fall får du lära dig "the game" eller nåt liknande där du får redskapen till att kunna prata eller ragga på tjejer.


   
SvaraCitera

Jerkix:

Du är knappast ensam om att känna dig ful. Det är bara att göra det bästa av det du har.

Du är lik Benjamin på din avatar [party]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gunvald:

Du är lik Benjamin på din avatar

Är det positivt eller negativt? [blush]


   
SvaraCitera

Jerkix:

Är det positivt eller negativt? [blush]

Det får du avgöra själv [smile]


   
SvaraCitera