Aviseringar
Rensa alla

Fula bröst


Ämnesstartare

Fy fan jag hatar mina bröst dom är så fula för det första är dom båda för stora dom är inte fasta och en är en kupa större jag menar seriöst? Är det någon med typ samma problem? Mina bröst är typ en av de största anledningar till att jag har dåligt självförtroende. 


   
Citera
Ämnesetiketter

Sluta ha dåligt självförtroende pga det, var glad att de har personlighet istället för stöpta i det generiska ideal populärkulturen favoriserar (och gissningsvis sällan speglar verkligheten)


   
SvaraCitera

1. Lär dig acceptera och leva med tuttarna 

.

.

2. En gång till.


   
SvaraCitera

finns inga fula bröst.


   
SvaraCitera

Tror inte att de är så fula som du tror, jag hade världens komplex för mina bröst förut, små och dålig form, tyckte jag. 
Sen när jag skulle visa mig naken för min pojkvän första gången så var jag jättenervös, men han tycker att de är perfekta precis som de är 🙂 nu har även jag blivit bättre på att acceptera mig själv, det är för det mesta bara påhittade komplex som inte existerar i verkligheten 🙂


   
SvaraCitera

Alla bröst ser olika ut och stora bröst kan rimligen inte vara lika fasta som små. Media förstör bilden av hur bröst ser ut och ersätter den med en skev sådan. Skulle alla gå barbröstade en dag så skulle du få se hur folk verkligen ser ut.


   
SvaraCitera

Du måste nog lära dig att acceptera dina bröst. Skulle du mot förmodan inte göra det i framtiden så finns det kirurgiska ingrepp som man kan göra. Personligen anser jag inte att det är "mer fel" att operera sin bröst än att operera en sned näsa eller operera bort en leverfläck i ansiktet. Det viktigaste är att man inte går till överdrift som många modeller gör och opererar både det ena och det andra. Michael Jackson är väl ett skräckexempel.  Tumme ned


   
SvaraCitera

bröst e ganska tråkiga i vilket fall.. såå.. det gör inget! 😛


   
SvaraCitera