Aviseringar
Rensa alla

Fula killar tillsammans med snygga tjejer.


Ämnesstartare

Snygga killar och fula tjejer då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Vissa egenskaper tjejer gillar hos killar. Svineri (det är därför brottslingar är populära hos kvinnor), pengar, makt, kändisskap och sedan finns det andra egenskaper. Men nu ska jag inte lära ut dig alla raggningsknep.

Haha, I see ur point.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIIIIIIIIIH:

Snygga killar och fula tjejer då?

Inte lika vanligt. Men det förstår jag mig heller inte på.

Kan det vara så att tjejerna har dåligt självförtroende och kör på säkra kort?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

+ att utsidan ger insidan en chans, det måste ju stämma. Ditt resonemang kan inte stämma.

Nu spekulerar jag bara. Meeen kan det inte vara så att både "snygga" och "fula" kan ha bra personlighet, eller dålig för den delen? Men många "snygga" killar kör stenhårt på utseendet och glömmer att utveckla och arbeta på insidan också - därför hinner de "fula" jobba mer på att slipa personligheten för att fånga flickor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIIIIIIIIIH:

Snygga killar och fula tjejer då?

Det beror på att kvinnor tar för givet att mannen ska ta kontakt med kvinnan. Men om nu killen är blyg så märker tjejer av detta och tar vara på chansen. En annan anledning kan vara att killen vill vara den snygga i förhållandet. En tredje kan vara att mannen inte behöver bry sig om att vara alltid snygg för att tillfredsställa kvinnan. "Men usch du ser ju ut som skit idag!. Ja men se på dig själv hur du ser ut." Sånt händer aldrig och mannen kan känna sig trygg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Men vad i helvete? Har fula bättre personlighet än snygga?

Jag vet inte vad det annars skulle kunna vara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Agape:

Men många "snygga" killar kör stenhårt på utseendet och glömmer att utveckla och arbeta på insidan också - därför hinner de "fula" jobba mer på att slipa personligheten för att fånga flickor!

Kanske, men det låter lite absurt i mina öron [smile]. Men jag vill ju ha teorier, så kom an bara! Man tycker ju att det borde vara par på samma "nivå", så att säga. Men icke sa Nicke. Kan det vara det med självförtroende tror du? Att tjejer generellt har sämre självförtroende och killar bättre. Dvs tjejer tycker att de ser sämre ut och killar tycker att det ser bättre ut. Dvs att mentalt är de på samma nivå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Inte lika vanligt. Men det förstår jag mig heller inte på.
Kan det vara så att tjejerna har dåligt självförtroende och kör på säkra kort?

hehe, är så för mig nu.
Anledningen för mig vet jag inte, men kanske det du skrev.


   
SvaraCitera

sockerdricka:

Vad är eran teori till att många snygga tjejer är tillsammans med fula killar?

det är guds sätt att se till att sånna som du också får knulla....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Road Behind:

Jag vet inte vad det annars skulle kunna vara.

Okej [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SebastianE:

Det beror på att kvinnor tar för givet att mannen ska ta kontakt med kvinnan. Men om nu killen är blyg så märker tjejer av detta och tar vara på chansen.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grön_apa:

det är guds sätt att se till att sånna som du också får knulla....

Fyndigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min pojkvän är så fruktansvärt mycket snyggare än mig, betyder det att jag är konstig? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

Min pojkvän är så fruktansvärt mycket snyggare än mig, betyder det att jag är konstig? [sad]

Nej, du har gjort ett kap eller så har du dåligt självförtroende, möjligtvis dålig syn till fördel för din pojkvän.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Kan det vara det med självförtroende tror du? Att tjejer generellt har sämre självförtroende och killar bättre. Dvs tjejer tycker att de ser sämre ut och killar tycker att det ser bättre ut. Dvs att mentalt är de på samma nivå?

Så kan det säkert vara för många tjejer med dåligt självförtroende.. Men samtidigt - kärleken är blind. [smile] Och personligheten är faktiskt viktigast. En tjej vill nog inte känna kravet att jämt se perfekt ut, då kan det vara i princip omöjligt att vara tillsammans med en utseendefixerad kille.


   
SvaraCitera