Aviseringar
Rensa alla

Fula människor


Ämnesstartare

Va skulle ni göra om ni kom till skolan och såg en tjej ligga o sova i korridoren?
Mvh för lite sömn och för mycket dötid


   
Citera
Ämnesetiketter

Bli orolig och försöka få liv i personen/kolla puls osv, när det sen visar sig att personen bara sov så skulle jag undra vad det är för fel på idioten, eventuellt skulle jag garva.


   
SvaraCitera

Jag minns att en klasskamrat till mig i början på gymnasiet försökte "dölja" att hon var gravid. Minns att hon gick till skoltoaletten för att sova mellan varje rast, då snackar vi utmattning.. Jag blev ju förstås orolig och trodde att hon blivit sjuk men när jag frågade sade hon att det inte så var fallet.

Fast en dag skulle jag till skolbibliotek för att leta efter några böcker. Då såg jag att hon låg alldeles stilla i ena soffan och sov. Hon vaknade och skrek något i stil med: "åååh nej, jag trodde att jag hade låst.." sen berättade hon hela berättelsen för mig.

Stackars människa. Men hon lever tack och lov ett bra liv idag. lycklig är hon också tillsammans med sin son, om det nu var någon tröst.


   
SvaraCitera

jag hade kollat så att den var okej och kanske köpt kaffe eller något


   
SvaraCitera

Låta de små pojkarna förgripa sig på henne såklart! [cheers]


   
SvaraCitera

är det ovanligt? jag var en riktig slappis och brukade ta en powernap i korridoren ibland


   
SvaraCitera

somnade på lektioner ibland men det var pga pendlade i typ över fem timmar per dag och åt och sov väldigt lite


   
SvaraCitera
höna

har sovit i korridoren på soffor som fanns där
mvh sov typ inte under sista året på gymnasiet. 1 timme å 15 min till skolan + att vi började 8 typ varje daag blöööh


   
SvaraCitera

Om hon låg på golvet skulle jag kolla om hon lever och är okej och så. Om det låg nån i soffan skulle jag bara ignorerat eftersom det är vanligt typ...

Kanske hade ritat nåt fult på hennes panna eller nåt om det var nån tjejkompis som låg och sov.[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

har sovit i korridoren på soffor som fanns därmvh sov typ inte under sista året på gymnasiet. 1 timme å 15 min till skolan + att vi började 8 typ varje daag blöööh

Lyx, vi har ba träbänkar :c
Pendlar också 1h15min, fast kommer fram till skilan 7.30 varje dag så mm [sad]


   
SvaraCitera

skulle inte göra något särskilt
kanske peka å ba "den där ser trött ut"
typ
men på gymnasiet känns det som att det ej är ovanligt med ungar som sover överallt


   
SvaraCitera
höna

elverpigen:

Lyx, vi har ba träbänkar :c Pendlar också 1h15min, fast kommer fram till skilan 7.30 varje dag så mm

åååå gu va segt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

åååå gu va segt 🙁

Mm funderar på att göra en desl med skolhälsoteamet och få free access till vilrummet, hoppass


   
SvaraCitera
höna

elverpigen:

Mm funderar på att göra en desl med skolhälsoteamet och få free access till vilrummet, hoppass

woooh nice, vore kanske värt!


   
SvaraCitera

din rubrik + text äcklar mig


   
SvaraCitera