Aviseringar
Rensa alla

Fula och mysiga kläder-tråden


time
 time
Ämnesstartare

Jag vet inte hur det är med er, men jag blir lite smådeppad av att se tråd efter tråd där folk vill höra hur dyra och snygga kläder andra har, etc. Därför tänkte jag nu köra igång en tråd där folk kan posta sina fulaste/mysigaste plagg som man kanske har på sig när man är hemma och softar eller är sjuk. Alla har vi något fulmysigt i garderoben. Skicka in ditt bidrag!

Trådskaparn' börjar! Är hemma och försöker bli frisk från en dumförkylning.

myskläder.jpg


   
Citera

har ingen kamera :C men går alltid runt med mjukiskläder (som tvättas väldigt sällan trots att jag har på mig dom varje dag typ (har ju inget annat mysigt att ha på mig medan dom tvättas liksom???), äckligt, jag vet)[blush]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

äckligt, jag vet

Nei det är inte så äckligt, liksom, om man inte spiller något på kläderna/joggar intensivt i dem så blir de ju liksom inte smutsiga. [no-no]


   
SvaraCitera

Ska ta kort på min myströja någon gång!
Blir nog kanske ikväll till och med, då jag planerat att duscha.


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Capture:

Ska ta kort på min myströja någon gång!

Oh joy! Vill inte att tråden ska bli ett fiasko, så jag står här helt själv i halkstrumpor och ser dum ut. [blush]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Vill inte att tråden ska bli ett fiasko, så jag står här helt själv i halkstrumpor och ser dum ut.

Kommer att få tråden att vara för evigt med min skruttiga gamla Scania-tshirt från 1998!


   
SvaraCitera

Hittar ingen bild, men har ett pass skitfula 40:- inneskor från TGR på mig nu. Asnice. Funderar på att peta på en brat med dem och se om det låga priset och billiga fabrikatet fräter bort deras hud eller nåt annat coolt.


   
SvaraCitera

ska försöka ge en samlad bild, men har inget stativ, så det blir som det blir. här är min hemma-outfit:

1. frisyr
Image

2. tröja (fast den är inte ful; den äger)
Image

3. de obligatoriska mjukisbyxorna samt raggsockor
Image

[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Nei det är inte så äckligt, liksom, om man inte spiller något på kläderna/joggar intensivt i dem så blir de ju liksom inte smutsiga.

nej iofs, om jag spiller saker på dom så blir dom såklart tvättade [smile]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

iosib:

1. frisyr

[love]

Gillar tröjan också!


   
SvaraCitera

Är ej min "alltid ha myströja" utan mer min: "klev upp för 9h sedan och orkar ej byta om tröja."
Image

Kommer bli stammis i den här tråden pga alltid myskläder hemma.


   
SvaraCitera

iosib:

1. frisyr

Hur lyckas man?


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

iosib:

den äger

cool!!!!


   
SvaraCitera

Image
Står 1998 stort på baksidan också. Fint.


   
SvaraCitera