Aviseringar
Rensa alla

Fula och mysiga kläder-tråden


time
 time
Ämnesstartare

Capture:

Står 1998 stort på baksidan också. Fint.

Åh vad skön den ser ut. Vill också krypa ner i en sån där stor tisha. Vet inte om jag har någon sån här än. Måste kika.

Edit: Hittade en jättestor röd med en gul taxibil och texten "New York" på. Ska användas flitigt.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Åh vad skön den ser ut. Vill också krypa ner i en sån där stor tisha.

Ja, den är jätteskön för den är så gammal och välanvänd. Brukade alltid stjäla pappas gamla t-shirtar när jag bodde hemma. Men nu har jag bara den här, min favorit.

timeisrunningout:

Hittade en jättestor röd med en gul taxibil och texten "New York" på. Ska användas flitigt.

Fint!


   
SvaraCitera

Åh, när jag var liten hade jag en GIGANTISK grön tröja. Jag fick typ plats med hela mig själv i den. Så jävla soft <3


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Jonesh:

Åh, när jag var liten hade jag en GIGANTISK grön tröja. Jag fick typ plats med hela mig själv i den. Så jävla soft <3

Pics or stfu [sad]


   
SvaraCitera

Image

Mina kvinnliga långkalsonger, baslinne och min stora varma och fluffiga tröja. :>


   
SvaraCitera

iosib:

[crazy]

haha älskar tröjan [love]


   
SvaraCitera

brukar bara begrava mig i diverse bandtishor när jag ska sitta hemma och sunka. asbra eftersom jag köpt på mig en del och ej använder de offentligt om de inte är typ asfina a la bob hund-tröjorna.


   
SvaraCitera

Har på mig ett långt linne + mysig vit morgonrock och gråa raggsockor och har världens morgonfrilla. Orkar ej ta någon bild dock, ni får visualisera det hela.


   
SvaraCitera

Smått trasiga svarta långkalsonger, en för liten bikiniöverdel & vitt linne med fläckar från kladdkakesmet.
Ser ut att ha rymt från en husvagnspark.


   
SvaraCitera

isola:

en för liten bikiniöverdel

låter ej mysigt eller skönt. [sad]


   
SvaraCitera

helutuhle:

låter ej mysigt eller skönt. [sad]

Otroligt nog så är den skön! Den är ju elastisk runt om liksom. Gäller bara att komma ihåg att stoppa tillbaka brösten ibland.


   
SvaraCitera

isola:

Otroligt nog så är den skön! Den är ju elastisk runt om liksom. Gäller bara att komma ihåg att stoppa tillbaka brösten ibland.

mysigast av allt är ju att skita i bh


   
SvaraCitera

helutuhle:

mysigast av allt är ju att skita i bh

Nä känns ju jobbigt


   
SvaraCitera

isola:

Nä känns ju jobbigt

ej haft bh sen på länge [blush]


   
SvaraCitera

helutuhle:

ej haft bh sen på länge [blush]

Känns det inte hårt mot bröstvårtorna då? Tycker att det känns obehagligt när de skrapar mot tröjan när brösten rör sig.


   
SvaraCitera