Aviseringar
Rensa alla

full som 1 kastrull


dazed:

Vill du bara påkalla min uppmärksamhet eller har jag en frände?

På det oansvariga drickandes vägnar...ja! RÖKTE FÖRÖVRIGT INNE OCKSÅ, I FUCKING VARDAGSRUMMET. SÅ JÄVLA COOLT. DET SMAKADE SKORSTEN I KÄFTEN PÅ MIG NÄR JAG VAKNADE. MMMMM!!!!


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Surt som något slags uberjäst jamesonprodukt meets surtsströmming typ


   
SvaraCitera

El Guaje:

ehe?

videon involverar dig liggandes i en buske, om det var min kommentar du syftade på [bigsmile]


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

På det oansvariga drickandes vägnar...ja! RÖKTE FÖRÖVRIGT INNE OCKSÅ, I FUCKING VARDAGSRUMMET. SÅ JÄVLA COOLT. DET SMAKADE SKORSTEN I KÄFTEN PÅ MIG NÄR JAG VAKNADE. MMMMM!!!!

Ah som en äkta fucking danskjävel, gött. [party]


   
SvaraCitera

dazed:

Surt som något slags uberjäst jamesonprodukt meets surtsströmming typ

tack för detaljerad beskrivning!


   
SvaraCitera

Fingerprints:

tack för detaljerad beskrivning!

Ja, sov sött nu typ.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

videon involverar dig liggandes i en buske, om det var min kommentar du syftade på

Nää det kan inte stämma. Måste varit nån helt annan. Inte nyttjat någon form av alkohol sen jag var ung. Och det var ju inte igår


   
SvaraCitera

Jävla drag ut ikväll :(((


   
SvaraCitera

El Guaje:

Nää det kan inte stämma. Måste varit nån helt annan. Inte nyttjat någon form av alkohol sen jag var ung. Och det var ju inte igår

ooj. förlåt. måste ha tagit fel!


   
SvaraCitera

dazed:

avföring luktade som ett stycken spya i morse[cool]

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ[cool]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

Ett fett jävla WÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ​ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ på detta


   
SvaraCitera

dazed:

på detta

HUR MÅR MAGEN NU DÅ!?


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

HUR MÅR MAGEN NU DÅ!?

DET KRÄVDES BARA TVÅ REDIGA SKITNINGAR SAMT LITE GÄRSGÅRDSREPERATIONSARBETE I DET FRIA SÅ VAR MAN BACK ON TRACK REDAN KRING TVÅTIDEN I GÅR WÖÖÖÖÖÖÖÖÖ


   
SvaraCitera

dazed:

TVÅTIDEN I

fyfan vad lyx

visserligen får jag aldrig the shits men ångesten kan vara så stark att man vill dö för att man slängde en burk i diket eller något annat för tillfället hitlerelakt


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

fyfan vad lyxvisserligen får jag aldrig the shits men ångesten kan vara så stark att man vill dö för att man slängde en burk i diket eller något annat för tillfället hitlerelakt

Jävla anarkandijävel du är


   
SvaraCitera