Aviseringar
Rensa alla

Fult namn på unge!


Fkpaw:
haha frank xD

men gulligt ändå Galen men kan inte låta bli att tänka på frän Rodnar eller ordet "frankly" har en kompis som hela tiden säger "quite frankly I think..." skrattar varenda gång RodnarRodnar


   
SvaraCitera

schim:

på min skola var det alltid andra elever som valde (jepp blev alltid vald sist)    
eller så gjorde läraren 1,2,1,2,1,2 grejen så alla satte sig så att en hamnade med de en ville vara med. 


   
SvaraCitera

shatter:

men gulligt ändå Galen men kan inte låta bli att tänka på frän Rodnar eller ordet "frankly" har en kompis som hela tiden säger "quite frankly I think..." skrattar varenda gång RodnarRodnar

njae tänker på han skalliga i dem 3 vännerna o jerry...han hette la frank. Det är typ min bild av en frank ;P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fkpaw: njae tänker på han skalliga i dem 3 vännerna o jerry...han hette la frank. Det är typ min bild av en frank ;P

Ja precis, en jobbig, sur jävel liksom. Galen


   
SvaraCitera

Run Riot:

Ja precis, en jobbig, sur jävel liksom. Galen

haha aah lite så xD


   
SvaraCitera

NiklasW:
Barn som hette typ Kajsa, Maja eller Noa var ju från dag ett per automatik lägst i skolhierarkin.

jag känner en noa som hade tagit dina lunchpengar, köpt badsalt för det och rört ned det i din mormors nattvälling om ni gick i skolan tillsammans


   
SvaraCitera

shatter:

på min skola var det alltid andra elever som valde (jepp blev alltid vald sist)    
eller så gjorde läraren 1,2,1,2,1,2 grejen så alla satte sig så att en hamnade med de en ville vara med. 

De jobbar mer och mer för, kommer inte på vad det heter... Likgiltighet?  Oftast har de bestämt grupper eller så bestämmer de där hur det ska bli ungefär jämt


   
SvaraCitera

Fkpaw:

njae tänker på han skalliga i dem 3 vännerna o jerry...han hette la frank. Det är typ min bild av en frank ;P

dem med de långa huvuderna? 😛


   
SvaraCitera

Fkpaw:

hqdefault.jpg   

jo han längst fram heter Frank, har alltid trott Erik var en tjej :$ eller det ksk hen är... här ska jag inte förmoda att någon med ett manligt namn är man. Frank ksk också är tjej :O Plottwist! 


   
SvaraCitera

Spelar väl ingen roll vad du tycker, hon gillar det ju och det är hennes barn.


   
SvaraCitera

schim:

De jobbar mer och mer för, kommer inte på vad det heter... Likgiltighet?  Oftast har de bestämt grupper eller så bestämmer de där hur det ska bli ungefär jämt

bra Tumme upp äntligen är det nånting som blir bättre ist för sämre i skolorna, har inte haft gympa sen i ettan på gymnasiet :$


   
SvaraCitera

Min syrras ungar har hemska namn, Devin och Rebelle... Men ja, kan ju inte direkt säga någonting om den saken.


   
SvaraCitera

shatter:

dem med de långa huvuderna? 😛

haha, mmh precis ;P


   
SvaraCitera

Geigerzähler: Rebelle

det är ju skitcoolt, rebell liksom Cool


   
SvaraCitera

Geigerzähler: Rebelle

hon kommer ju att få höra en massa ordvitsar stackarn


   
SvaraCitera