Aviseringar
Rensa alla

Funderar på att bli underlägsen


Ämnesstartare

Hur fan blir man kvinna egentligen?

Jag menar, jag har testat urringningar, tighta jeans och jag har även testat att förstöra mina muskler genom att inte träna på några månader.

Hur fan ska man bete sig egentligen och bli den där mesiga i sängen som klappar killen på ryggen medan han sprutar i en? Eller någon som sjunger och lagar mat samtidigt som man gör en booty shake mot mannen.

Några tips på hur man inte längre är beroende av flanellskjortor, rapar i örat på folk, grabbar tag om tjejkompisars rövar, skriker kukhål åt män, hånglar med flickor på fester och istället framhäver sin kropps former och håller käften?


   
Citera
Ämnesstartare

Men varför ens? Fler pojkflickor till världen anser jag. Är även en sådan själv, det går väl sisådär att försöka ändra på't, jag har nog slutat försöka.


   
SvaraCitera

Bli kär i nån extremmuslin snubbe [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sån vill man ju inte vara [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner mig väldigt kvinnlig (eller snarare flickig) när jag säger/skriver "hihi". Så, börja säga/skriva "hihi". Hihi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dåren:

Men varför ens? Fler pojkflickor till världen anser jag. Är även en sådan själv, det går väl sisådär att försöka ändra på't, jag har nog slutat försöka.

Fast jag känner mig så flatig ibland. Visst det kanske är bra. Eremit ftw.

dubiös:

Jag känner mig väldigt kvinnlig (eller snarare flickig) när jag säger/skriver "hihi". Så, börja säga/skriva "hihi". Hihi.

Sådana människor äter jag till middag men det kanske är det jag måte börja med. Skriva hihi alltså, och inte äta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bli pånyttfödd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ha flanellskjorta men knäpp inte de översta knapparna och ha inga byxor, då ses du säkert som charmig och feminin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Fast jag känner mig så flatig ibland. Visst det kanske är bra. Eremit ftw.

Vad har flata och eremit för koppling?
Hur som helst. Det är sexigt med pojkflickor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Ha flanellskjorta men knäpp inte de översta knapparna och ha inga byxor, då ses du säkert som charmig och feminin.

[blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Ha flanellskjorta men knäpp inte de översta knapparna och ha inga byxor, då ses du säkert som charmig och feminin.

Knäpper den aldrig.


   
SvaraCitera

Kjol?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

agitation:

Några tips på hur man inte längre är beroende av flanellskjortor, rapar i örat på folk, grabbar tag om tjejkompisars rövar, skriker kukhål åt män, hånglar med flickor på fester och istället framhäver sin kropps former och håller käften?

jahar gjort sånt men e otroligt flickig ändå (ibland)[cute] lr, jag tror att jae flicki iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

jahar gjort sånt men e otroligt flickig ändå (ibland)[cute] lr, jag tror att jae flicki iaf

Vad gör du utöver det då?
Går du svängigt? Sitter du med benen ihop? Flörtar du med folk du träffar?

My dreams are her:

Kjol?

Ja, jag har en midjekjol och en hippiekjol iofs.


   
SvaraCitera