Aviseringar
Rensa alla

funderar på att börja snusa


HAHHAHAHA


   
SvaraCitera

Jag finner det lustigt att man ens skapar en sån här tråd.

Varför vill du börja? Snus är giftigare än att röka och du förstör dina tänder. Om det dessutom är töntigt, varför?

OBS de flesta tjejer som är normala i huvudet och inte röker/snusar själva tycker att det smakar lite äckligt att pussa en snusarkille. Så vet du.


   
SvaraCitera

krasharn:

hur smakar det första gången?

min kompis snusade en på en rast i nian, han blev yr, ville ty kräkas och var tvungen att bli hämtad av sin föräldrar då han skakade för mycket för att kunna gå hem själv [smile]


   
SvaraCitera

Du är jävligt dum om du inte börjar


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

min kompis snusade en på en rast i nian, han blev yr, ville ty kräkas och var tvungen att bli hämtad av sin föräldrar då han skakade för mycket för att kunna gå hem själv [smile]

Älskar [love][love]


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

min kompis snusade en på en rast i nian, han blev yr, ville ty kräkas och var tvungen att bli hämtad av sin föräldrar då han skakade för mycket för att kunna gå hem själv [smile]

Hahaha, lolade irl. [bigsmile]


   
SvaraCitera

krasharn:

hur länge tar det att bli beroende?
hur smakar det första gången?
när man är hos tandläkaren, kommer dom märka om man snusar och säger dom något till mina föräldrar om dom ser det?

gör nt det min brosa och min pappa snusar du kommer att få brun gula tänder seriös jag menar det och om du vill sluta att snusa så skulle det vara värre är att sluta röka asså det är svårare att sluta snusa än att röka!!!! och du kommer att få tandlossning alltså din tänder kommer att gå ut!! jag tänker iaf inte snusa när jag blir äldre vill inte ha gula tänder plus tandlossning. tandläkaren kommer att se att du har snusat direkt för det är ju brun gul??? men gör du iaf OM du vill ha tandlossning och hög blodtyck!


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Du är jävligt dum om du inte börjar

haha


   
SvaraCitera

älskar trettonåringar som överlägger kring att börja snusa. ska vi gifta oss, eller.


   
SvaraCitera

sarkofag:

älskar trettonåringar som överlägger kring att börja snusa. ska vi gifta oss, eller.

pedofil[confused]


   
SvaraCitera

pink_lover:

pedofil[confused]

nah.


   
SvaraCitera

sarkofag:

nah.

jo


   
SvaraCitera

Postorderhoran:

Varför vill du börja? Snus är giftigare än att röka och du förstör dina tänder.

det gör inget, han har ju mjölktänder nu hahahahha


   
SvaraCitera

pink_lover:

och du kommer att få tandlossning alltså din tänder kommer att gå ut!!

hahahaahhaahahah


   
SvaraCitera

honolulu:

hahahaahhaahahah

jag tror inte att han har mjölk fortfarande äe själv 13 år och har inga mjölktänder


   
SvaraCitera