Aviseringar
Rensa alla

funderar på att byta avatar


Ämnesstartare

Har haft den jag har i över ett år nu....

Tkr ni att jag ska byta och isf till vad?:-V


   
Citera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Har haft den jag har i över ett år nu....

Tkr ni att jag ska byta och isf till vad?:-V

haha har du haft nån annan ens? kan vara riskabelt att byta

fast gör det [bigsmile] kul med nåt nytt. du kan ha en bild på iffy [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha har du haft nån annan ens? kan vara riskabelt att bytafast gör det kul med nåt nytt. du kan ha en bild på iffy

Haha kan va svårt att tro, men det har jag faktiskt;-) ja de var en bra idé:-D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Haha kan va svårt att tro, men det har jag faktiskt;-) ja de var en bra idé:-D

haha grymt, vad hade du då för bild? jippie! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha grymt, vad hade du då för bild? jippie!

Var så längsen... Kom ihåg att jag hade en bild på mig själv vid havet i normandi... Hade även en bild på christian siriano där han satt i sin pojkväns knä.... De var nog dem tror jag^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Göre, den är sjukt störande. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Göre, den är sjukt störande.

Haha, tkr du?^^ vrf då?;-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Haha, tkr du?^^ vrf då?;-)

Den där gillar jag! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Den där gillar jag!

Haha, tänkte att de visar att jag tror på ett jämnställt samhälle;-) har ju varit killar ett tag nu så de är dax för tjejer också:-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

har ju varit killar ett tag nu så de är dax för tjejer också:-)

Mm killar e blä, men tjejer är sjukt smexigt! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Mm killar e blä, men tjejer är sjukt smexigt!

Haha nejdå killar är awesome;-)<3<3 skulle ha valt en bild när jag och min ex flickvän kysser varandra, men kändes lite väl personligt:-P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Var så längsen... Kom ihåg att jag hade en bild på mig själv vid havet i normandi... Hade även en bild på christian siriano där han satt i sin pojkväns knä.... De var nog dem tror jag^^

haha inte så många. den vid havet var nog fin [smile] din nya är också fin, finare än den förra kan jag ycka

vad är det ifrån?

cuzIcan:

jag och min ex flickvän kysser varandra

wut [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha inte så många. den vid havet var nog fin din nya är också fin, finare än den förra kan jag yckavad är det ifrån?wut

Nä de kan man nog inte säga:-P haha, i wish^^ havet var fint jag var mindre fin:-P:-P bilden är från glee precis som förra kände att jag var tvungen att fortsätta på samma tema;-) haha, vi är fortfarande vänner var mer ett flummförhållande om jag har en bild på mig själv som min nuvarande avatar tänker jag att den skulle tas mer seriöst, förmedla budskapet liksom;-)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Nä de kan man nog inte säga:-P haha, i wish^^ havet var fint jag var mindre fin:-P:-P bilden är från glee precis som förra kände att jag var tvungen att fortsätta på samma tema;-) haha, vi är fortfarande vänner var mer ett flummförhållande om jag har en bild på mig själv som min nuvarande avatar tänker jag att den skulle tas mer seriöst, förmedla budskapet liksom;-)

haha jodå det var den säkert tror jag [smile] haha du med ditt glee. jo ingen dum idé att fortsätta med samma tema [bigsmile] haha okej då, blev bara förvånad när jag såg "flickvän" [crazy] kul att ni fortfarande är friends [smile] haha precis, smart tänkt. själv fattar jag inte hur folk vågar ha bilder på sig själv som avatars. pinsamt tycker jag [sad]


   
SvaraCitera