Aviseringar
Rensa alla

Funderar på att operera min näsa... måste man berätta?


Ämnesstartare

Om jag gör det måste jag berätta t.ex. till min framtida pojkvän/man att jag har gjort det?

Jag funderar på att göra det pga jag har mått dåligt över min näsa sen jag var 11 år. Har turkiskt ursprung så min näsa är bred (men annars helt ok) och jag vill ha en liten & fin näsa.


   
Citera
Ämnesstartare

Varför skulle man vara tvungen att berätta? 


   
SvaraCitera

Känner du för att berätta så gör du det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kultur: Varför skulle man vara tvungen att berätta?

Ingen aning men tänk så ploppar jag ut barn åt honom och dom har jättebreda näsor och han bara WTF? hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisa20088: Känner du för att berätta så gör du det.

ok Glad tack för svar


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det bestämmer du ju såklart själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag får inte upp en klar bild i skallen av hur en bred näsa är ful. är du säker på att du inte inbillar dig?

ansikten tjänar överlag på att vara breda, speciellt kvinnliga sådana. men jag kanske missar något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är faktiskt en rätt relevant fråga. har inte riktigt något bra svar på den, dock. om ni faktiskt tänkt skaffa barn så är det ju rätt douchigt att medvetet dra på gener som man helt enkelt inte informerar den andra parten om. sen kan jag väl svårligen föreställa mig att just det här hade påverkat mig särskilt mycket. men det är väl inte svårt att föreställa sig att det kanske är en stor grej för någon annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

:DD

Leijonsparf: dra på gener som man helt enkelt inte informerar den andra parten om. s


   
SvaraCitera

frågade min bf
han sa att han absolut ville veta om hans partner gjort skönhetsoperationer

jag fattar inte riktigt varför det är viktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: om ni faktiskt tänkt skaffa barn så är det ju rätt douchigt att medvetet dra på gener som man helt enkelt inte informerar den andra parten om.

HAHA! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja. Du måste vara ärlig i äktenskapet, 🙂


   
SvaraCitera