Aviseringar
Rensa alla

funderar på att sadla om


en ängel:

har inget emot ravekläder men nja...asså vad jag menade var att om jag skulle börja rave:a så ska man ju göra det fullt ut...annars finns det ingen vits då jag inte vill punda heller, det är om jag inte blir rave:are då[crazy]

Alltså vaaaa, jag hänger inte med i ditt resonemang. Du vill bara punda om du är rave:are? Right?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Alltså vaaaa, jag hänger inte med i ditt resonemang. Du vill bara punda om du är rave:are? Right?

Precis. Ska man följa den livsstilen ska man göra det fullt ut och det kan jag köra på. Men vill inte vara enbart pundare, det känns bara onödigt


   
SvaraCitera

en ängel:

Precis. Ska man följa den livsstilen ska man göra det fullt ut och det kan jag köra på. Men vill inte vara enbart pundare, det känns bara onödigt

Känns det inte då onödigt att punda för att passa in i en stil?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Känns det inte då onödigt att punda för att passa in i en stil?

punda är onödigt öht men en äkta rave:are pundar och jag tänker inte vara nån wannabe

vad föredrar du då? som inte gillar rave[crazy]


   
SvaraCitera

en ängel:

punda är onödigt öht men en äkta rave:are pundar och jag tänker inte vara nån wannabe

vad föredrar du då? som inte gillar rave[crazy]

Du kommer fortfarande vara en wannabe om du börjar göra saker bara för att passa in i en stil.
Jag gillar äkta människor. Sen är skinnheads, synthare, och indie att föredra. Inte på mig, men på andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Jag gillar äkta människor. Sen är skinnheads, synthare, och indie att föredra. Inte på mig, men på andra.

det handlar inte om det, jag är vilsen, förvirrad och miserabel... vill bara hitta min väg


   
SvaraCitera

en ängel:

det handlar inte om det, jag är vilsen, förvirrad och miserabel... vill bara hitta min väg

Precis. Men välj då inte något så skabbigt som rave. Bli greenpeace aktivist. Nyttigt, roligt och något att vara stolt över [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Bli greenpeace aktivist

tja jag är ju ändå miljöpartist...men usch vad livet kan vara komplicerat[sad]


   
SvaraCitera

en ängel:

tja jag är ju ändå miljöpartist...men usch vad livet kan vara komplicerat[sad]

Dåså, satsa på miljön. Finns mycket roligare och vettigare saker att göra då än att dansa fult i fula kläder.
Sen är miljömuppsbrudarna mycket snyggare också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en ängel:

det handlar inte om det, jag är vilsen, förvirrad och miserabel... vill bara hitta min väg

Var bara dig själv och ha de kläderna du själv tycker är snygga. Gör det som känns rätt så blir allt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Dåså, satsa på miljön. Finns mycket roligare och vettigare saker att göra då än att dansa fult i fula kläder.
Sen är miljömuppsbrudarna mycket snyggare också.

ska börja plantera träd redan nu

xsaosinx:

Var bara dig själv och ha de kläderna du själv tycker är snygga. Gör det som känns rätt så blir allt bra.

jo men det är ju tydligen förbjudet att vara lycklig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en ängel:

jo men det är ju tydligen förbjudet att vara lycklig

[confused]

Image

?


   
SvaraCitera

en ängel:

ska börja plantera träd redan nu

Bli vegan också om du inte redan är det. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Bli vegan också om du inte redan är det.

helst...inte....men...måste...gå...fullt...ut

xsaosinx:

?

det saknas bara en sak i mitt liv just nu och mitt tålamod börjar ta slut


   
SvaraCitera

en ängel:

helst...inte....men...måste...gå...fullt...ut

gör...det...för...djurens...och...brudarnas...skull


   
SvaraCitera