Aviseringar
Rensa alla

funderar på festlig forumidé


Ämnesstartare

jag funderar på att starta ett forum, sen bjuda in mina kärleksintressen för stunden att registrera sig där. sen uppmana dem att säga åt sina kärleksintressen att registrera sig där, och sen fortsätta den kedjan så långt som det bara går, så att jag samlat ihop hela min (nuvarande) härva av relationer i första, andra, tredje osv. led. kraven på medlemskap skulle vara att man har någon form av sexuell- och/eller kärleksrelation till någon tidigare registrerad medlem, eller eventuellt tidigare sådan relation.

dels skulle det leda till att man plötsligt har ett forum för (huvudsakligen) polyamorösa personer, och dessutom till att man uppmuntrar till att göra härvan av inbördes relationer ännu större, vilket alltid är festligt. och sist men inte minst så skulle man kunna göra en festlig relationskarta för att kunna få en överblick över vem som gör vad med vem.

låter det inte rätt fantastiskt? skulle du delta i ett sådant projekt om du fick reda på att du kvalificerar dig?


   
Citera
mynona

Rolig idé, fundera inte utan gör så. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter skoj och det skulle jag nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillart! I'm in!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då får du bannemej skaffa en app till ditt forum!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag hade bråkat med alla andra bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:
Då får du bannemej skaffa en app till ditt forum!!!!!!!!

släpper den bara till symbian s40 och blackberry.

mynona:
Rolig idé, fundera inte utan gör så. 

ska nog det, men vet inte om jag har någon passande domän än. ska kolla igenom listan över domäner jag äger.

Nachac:
Låter skoj och det skulle jag nog.

Stekaren:
Jag gillart! I'm in!

vad med idén tilltalas ni av?

kukoxo:
jag hade bråkat med alla andra bara

hur skulle det skilja sig så mycket från typ, um?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: hur skulle det skilja sig så mycket från typ, um?

jag bråkar med alla här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

jag bråkar med alla här

precis. och här är du ju ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det blir värre när man ska slåss om 1 persons uppmärksamhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
det blir värre när man ska slåss om 1 persons uppmärksamhet

tanken är väl mer att alla ska ha flertalet relationer med andra medlemmar, och att det ska bli som en lös väv snarare än en stjärntopologi. det senare skulle ju vara rätt meningslöst, egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: vad med idén tilltalas ni av?

Jag är, i brist på bättre ord, relationsanarkist. Vad jag tilltalas av är öppenheten, plojigheten och de eventuella möjligheterna till korsrelationer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

tanken är väl mer att alla ska ha flertalet relationer med andra medlemmar, och att det ska bli som en lös väv snarare än en stjärntopologi. det senare skulle ju vara rätt meningslöst, egentligen.

jahaaa,orgie alltså. det låter fint


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Jag är, i brist på bättre ord, relationsanarkist. Vad jag tilltalas av är öppenheten, plojigheten och de eventuella möjligheterna till korsrelationer.

plojighet och korspollinering är alltid något som man ska förespråka och arbeta för. ska bara leta upp någon bra domän först. har rätt många, men ingen som är helt självklar, och har inte råd att köpa en ny för stunden.

kukoxo:

jahaaa,orgie alltså. det låter fint

orgier är ju alltid bra. men det kanske är att hoppas på för mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: plojighet och korspollinering är alltid något som man ska förespråka och arbeta för. ska bara leta upp någon bra domän först. har rätt många, men ingen som är helt självklar, och har inte råd att köpa en ny för stunden.

Inga invändningar där. Önskar dig lycka till och så länge ska jag väl hitta någon till dig anknuten person och upprätta en för syftet avsedd relation.


   
SvaraCitera