Aviseringar
Rensa alla

funderar på festlig forumidé


Ämnesstartare

Nachac:

Inga invändningar där. Önskar dig lycka till och så länge ska jag väl hitta någon till dig anknuten person och upprätta en för syftet avsedd relation.

det borde du. ska fundera på exakt hur jag bör styra upp antagningskraven, bara. dels vill man ju inte vara för strikt i början i och med att man vill ha fler deltagare (inte orimligt att anta att relationsgrafen kommer lösa sig per automatik i sådan miljö), men dels vill man inte öppna upp det helt fritt för tidigt heller, för det vore ju dumt. ska fnula på det där medan jag styr upp sidan (kom på vilken domän jag ska använda).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: det borde du. ska fundera på exakt hur jag bör styra upp antagningskraven, bara. dels vill man ju inte vara för strikt i början i och med att man vill ha fler deltagare (inte orimligt att anta att relationsgrafen kommer lösa sig per automatik i sådan miljö), men dels vill man inte öppna upp det helt fritt för tidigt heller, för det vore ju dumt. ska fnula på det där medan jag styr upp sidan (kom på vilken domän jag ska använda).

Föreslår att du väljer ut vissa personer i din närhet som får bilda grunden och bygger därifrån. På så vis blir det inte så slumpmässigt samtidigt som det borde bli hyfsat snabb första tillströmning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Föreslår att du väljer ut vissa personer i din närhet som får bilda grunden och bygger därifrån. På så vis blir det inte så slumpmässigt samtidigt som det borde bli hyfsat snabb första tillströmning.

det kanske blir så. ska fundera lite fram och tillbaks medan jag lär mig joomla bättre och funderar på vem jag känner som kan knacka ihop någon slags enkel sociogramplugin för visualisering av relationer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: det kanske blir så. ska fundera lite fram och tillbaks medan jag lär mig joomla bättre och funderar på vem jag känner som kan knacka ihop någon slags enkel sociogramplugin för visualisering av relationer.

Onekligen spännande, ser fram emot resultatet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter lika äckligt som ett porrforum för medlemmar . Lycka till med dina orgies ! 


   
SvaraCitera

Fingerprints: Då får du bannemej skaffa en app till ditt forum!!!!!!!!

hihi Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter faktiskt som en väldigt smart och bra idé, tycker du ska förverkliga den. en bra mötesplats för polyamorösa liksom. bra initiativ! 


   
SvaraCitera
mynona

Leijonsparf: vad med idén tilltalas ni av?

du inkluderade inte mig i frågan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

du inkluderade inte mig i frågan. 

gav ju ett alldeles särskilt svar till dig. håller faktiskt på att fnula på genomförande nu. ska bra skaffa mig bättre överblick av joomla, vilket väl är på god väg. känns som att sånt här är en sån där grej som inte riktigt funkar att göra i wordpress. gillar wordpress.
vad är det som tilltalar dig med idén? och varför är du så dålig på att svara på pm?


   
SvaraCitera
mynona

Leijonsparf: gav ju ett alldeles särskilt svar till dig. håller faktiskt på att fnula på genomförande nu. ska bra skaffa mig bättre överblick av joomla, vilket väl är på god väg. känns som att sånt här är en sån där grej som inte riktigt funkar att göra i wordpress. gillar wordpress.
vad är det som tilltalar dig med idén? och varför är du så dålig på att svara på pm?

jaså, jag tänkte att orsaken var att du redan trodde dig veta svaret eller trodde jag skulle undvika frågan och därför inte var intresserad av att ställa frågan. jag ska besvara pm. jag ska se efter om jag har något pm med ett frågetecken 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

jaså, jag tänkte att orsaken var att du redan trodde dig veta svaret eller trodde jag skulle undvika frågan och därför inte var intresserad av att ställa frågan. jag ska besvara pm. jag ska se efter om jag har något pm med ett frågetecken 

jag tror inte att du har något pm med ett uttalat frågetecken. om du insisterar på att bara svara på pm med frågetecken i så kommer det bara resultera i att jag börjar ställa en massa frågor till dig i varenda pm. vet inte om du anser att det är en bra eller en dålig sak.

edit: frågetecken.


   
SvaraCitera
penja

Leijonsparf:

gav ju ett alldeles särskilt svar till dig. håller faktiskt på att fnula på genomförande nu. ska bra skaffa mig bättre överblick av joomla, vilket väl är på god väg. känns som att sånt här är en sån där grej som inte riktigt funkar att göra i wordpress. gillar wordpress.
vad är det som tilltalar dig med idén? och varför är du så dålig på att svara på pm?

wordpress är bajs, joomla är soft. så du vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

wordpress är bajs, joomla är soft. så du vet

nej, wordpress är asbra. för bloggande. det är rätt kasst för allt annat än bloggande. en sån här grej vore förmodligen bättre att koda från grunden, men har glömt allt av det lilla kodande jag en gång lyckades lära mig i gymnasiet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :

 fattar inte varför man ska vara otrevlig när man kan välja att inte vara det.

fattar inte varför du ska vara så bög när du kan välja att inte vara det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

craig davids största fan :

 fattar inte varför man ska vara otrevlig när man kan välja att inte vara det.

fattar inte varför du ska vara så bög när du kan välja att inte vara det.


   
SvaraCitera