Aviseringar
Rensa alla

funderar på om min mamma är dum i huvet


Ämnesstartare

alltså inte dum som i elak, utan bara något efter
när man försöker diskutera saker med henne kommer hon hela tiden med helt ologiska argument, och så fort man påpekar att det hon precis sa var irrelevant/ologiskt/något annat, och varför det var det kontrar hon med "du kan vara irrelevant"/ologiskt osv.

jag gick precis in i mitt rum, hon ropar negativa saker om mig i tredje person, som om hon pratade med sig själv, och när jag gick tillbaks till henne och frågar varför så säger hon att vi diskuterat klart och att hon inte vill prata med mig. går tillbaks in i mitt rum. hon börjar igen. nu frågar jag henne varför hon håller på så om hon inte vill diskutera mer. hon svarar inte och kollar ner i marken. jag frågar igen, hon säger inget. går tillbaks till mitt rum. hon börjar igen.


   
Citera
Ämnesstartare

Ingenting är omöjligt [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har jag också alltid funderat på [tard]
Tycker hon är lite efter faktiskt


   
SvaraCitera

fråga


   
SvaraCitera

Min mamma är iallafall sjuk i huvudet som städar undan min disk när jag står och diskar och sedan skäller på mig för att jag inte diskat själv


   
SvaraCitera

Sagitta:

Min mamma är iallafall sjuk i huvudet som städar undan min disk när jag står och diskar och sedan skäller på mig för att jag inte diskat själv

Låter lite hopplöst det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

Ingenting är omöjligt

flax

Macktorsken:

fråga

[crazy]

Sagitta:

Min mamma är iallafall sjuk i huvudet som städar undan min disk när jag står och diskar och sedan skäller på mig för att jag inte diskat själv

hände mig häromdan


   
SvaraCitera