Aviseringar
Rensa alla

Funderar tamejfan på drastiska åtgärder...


vänta till på lördag och se om menshelvetet kommer! om inte så kan du ju börja inreda gästrummet i babyrosa tyllgardiner!![cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför låter detta så white trash?...

Hur som helst kan du ju ha fuckat något när du käkade så mycket p-piller. Gå till en läkare och kolla.


   
SvaraCitera

fiesk:

Han hade med sig p-piller som han fått från sin förra tjej, som nu är polare med honom. Och jag hade inte sån stor kunskap om p-piller så jag började käka ett var tolfte timma, som jag hört nån stans, och inte ett om dagen som man skulle. Dessutom började jag inte på rätt dag.

Man ska ALDRIG ta något som är receptbelagt för en annan individ. Det läkemedel som funkar för en person kan skada en annan person grovt! Sen måste jag säga att det var väldigt oansvarigt av dig att bara gissa på hur du ska sköta dina piller. Hur kan du bry dig så lite om ifall du blir gravid eller inte? Spelar man inte efter pillrenas regler kan man inte vänta sig att de funkar.

Du fortsatte väl med pillrena minst en vecka efter att han åkte hem? Nej, det trodde jag väl inte heller. Eftersom du inte orkade läsa regelboken och se att man kan bli gravid om man ett par dagar efter "det" bara slutar tvärt med pillren.

Bra att du tog ett akut p-piller i alla fall, annars hade katastrofen varit klar.

fiesk:

troligen är gravid...

fiesk:

Egentligen ska ajg få mens nu på lördag

Om du inte har utebliven mens är du ju troligen INTE gravid.
Köp ett test och ta det på lördag. Hoppas det går bra för dig och TA ANSVAR i framtiden!


   
SvaraCitera

haha xD hur gammal är du igentligen?


   
SvaraCitera

Vad hände med kondom egentligen?


   
SvaraCitera

jakaerstark:

hur gammal är du igentligen?

Spellbound:

Vad hände med kondom egentligen?

Precis, varför använde du inte kondom flicka lilla?


   
SvaraCitera

Gör ett gravtest och ANVÄND KONDOM nästa gång! Gå också till en läkare och kolla upp allt efter att ha fuckat med ppillrena!


   
SvaraCitera

HAHAHAHAHA FY FAN JAG DÖR HAHAHAHAHA!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

asså bäst om du går till en läkare typ
användKONDOM*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mh.. gör ett grav. test !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej! Jag förstår att du är orolig! Det bästa jag kan säga är att gå till närmaste ungdomsmottagning. Där kan du prata med en barnmorska och göra ett graviditetstest. Om du är gravid så får du hjälp och stöd av dom. Lycka till!


   
SvaraCitera

fiesk:

Han hade med sig p-piller som han fått från sin förra tjej,

Haha losers. [bigsmile]

Malin_88:

gör ett grav. test !

Eller vänta några veckor tills du förmodligen får mens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahh asså det här bara skriker fail


   
SvaraCitera

Daimchoklad:

hahahahh asså det här bara skriker fail

vadå återuppliva döda trådar?
Undrar när hon kmr föda sin bebis?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

vadå återuppliva döda trådar?
Undrar när hon kmr föda sin bebis?

Den var värd att återuppliva [love]
Vet inte, borde väl vara dags snart? [wink]


   
SvaraCitera