Aviseringar
Rensa alla

Funderingar


Ämnesstartare

Är det någon som har ett förhållande som ni är osäkra om ni vill vara kvar i? jag får panik jag vet inte vad jag vill göra. Om jag ska fortsätta att vara ihop med min kille eller inte. Vill inte lämna honom men vill vara "fri"! Vad ska jag ta mig till????


   
Citera
reben

väg för o nackdelar 😎


   
SvaraCitera

Ja, var så 75% av tiden i förhålland1

Rebens tips va bra


   
SvaraCitera
mynona

Ni kan ju också diskutera om ni vill ha ett monogamt förhållande eller inte


   
SvaraCitera

öppet förhållande? 🙂


   
SvaraCitera

polyamori.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:
öppet förhållande? 🙂

Tyvärr är han väldigt svartsjuk.. Men det handlar inte om att bara ligga med varandra, utan det gäller resor osv. Han vill bara jobba men jag vill ut och resa osv... Jag vill göra saker på dagarna, festa på helgerna men han föredrar att träna och kolla på tv typ.. 


   
SvaraCitera

Du får prata med honom om det. Säga hur du k'nner och tänker och se om det finns något ni kan göra bättre så att det fungerar bra. Om det inte blir bättre så får du fundera på att lämna.


   
SvaraCitera

Isabelle.95:

Tyvärr är han väldigt svartsjuk.. Men det handlar inte om att bara ligga med varandra, utan det gäller resor osv. Han vill bara jobba men jag vill ut och resa osv... Jag vill göra saker på dagarna, festa på helgerna men han föredrar att träna och kolla på tv typ.. 

men då kanske du ska tänka på att göra slut, nu verkar inte ha så kul ihop


   
SvaraCitera

testa o lämna, och se hur det blir. men saknar du fanskapet så kan ni bli tsm igen.


   
SvaraCitera

Albanien_Mats:
testa o lämna, och se hur det blir. men saknar du fanskapet så kan ni bli tsm igen.

100% på att det är så enkelt? Lär inte bli som vanligt igen när man lämnat den andre..


   
SvaraCitera