Aviseringar
Rensa alla

Funderingar kring min skeva läggning


Ämnesstartare

Hej! Detta är inte mitt första inlägg här utan jag skapade en profil så att jag kan vara lite anonym. grejen är den att jag är mycket dominant av mig, älskar rollspel med en undergiven kvinna som är helt i mina händer. Jag är hennes master och hon gör allt vad jag säger till henne!

Saken är den att jag har en kvinna som jag är Master åt. Hon lyder minsta vink, hon städar, lagar mat eller suger av mig när jag vill. Allt ingår i "spelet". Jag har på senaste tid funderat lite hur jävla sjukt det egentligen är. Jag går igång på det och det gör hon också. Men jag känner mig helt skev, hur skulle mina vänner reagera på om dom fick reda på det här? Skulle dom bry sig ens? Jag gillar att vara fysisk samt veta att det är jag som bestämmer. Jag vet att tjejer oftast gillar såna här slags förhållanden för att dom gillar när man bestämmer och gör som man vill. Man blir ett praktexempel på självsäkerhet. Ute är jag ganska blyg osv men när jag går in i rollen så är jag den mest självsäkra Mannen på denna jord som tar för sig hur mycket han vill, bestraffar ,domderar och inte minst knullar henne.
Jag älskar det och jag vet att många tjejer älskar det också(både att dominera och bli dominerad). Det har funkat på krogen en gång att ragga med vilka hemskheter jag ska göra med henne 😉 hehe. Handbojor, rep, gag, ögonbindel osv är viktiga redskap när man är igång.

Så nu till diskussionämnet. Är jag för extrem? Vad tycker ni om mig? Gör jag fel? Går ni igång på samma grej och vad har ni för erfarenheter? Hur hade ni reagerat om en polare hade gått med sin läggning som jag har? har ni frågor till mig om min läggning får ni givetvis fråga på! Jag kan vara lite frånvarande ibland men jag kommer svara på allt för eller senare!

Viktigt att ni tänker på att båda är med på det här och att vi har ett stoppord! Respekt är A och O hur mycket jag förnedrar henne när jag är "Master". Säger hon stoppordet så är det stopp direkt, det är inte jag ska bara knulla klart eller smiska en gång till eller kräva nånting av henne. Det är stopp!


   
Citera
Ämnesetiketter

Isola, är det du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I detta fall tänker jag avslöja att nej det är inte "Isola". Jag kommer inte avslöja vem jag är 😛


   
SvaraCitera

Fan [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är av manligt kön om det inte framkom


   
SvaraCitera
time
 time

Sadisttrorjag:

Men jag känner mig helt skev, hur skulle mina vänner reagera på om dom fick reda på det här? Skulle dom bry sig ens?

Nuh, alltså, S&M är ju varken särskilt ovanligt eller oförståeligt. Tycker jag då. Hade du velat att din flickvän skulle hoppa bungeejump med krokarna fast i skinnet i ryggen hade jag däremot tyckt att näj gubevars.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är inte min flickvän, jag "äger" henne bara.


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Jag personligen tycker det är smått obehagligt, men så länge ingen skadas är det ju bara fritt fram,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet att det finns en stor subkultir med Bdsm och S&m osv. Nu är det mer "allmänheten" som jag riktar mig till. Frågor och tankar från er "vanliga" människor


   
SvaraCitera

Skiter fullständigt i vad du gör i sängkammaren.
Vill du hitta likasinnade rekommenderar jag fetlife


   
SvaraCitera

Sadisttrorjag:

Är jag för extrem?

Du är väl inte extrem överhuvudtaget. Såvida du inte utelämnar några detaljer så låter det som att du ägnar dig åt en rätt vanlig form av BDSM.

Sadisttrorjag:

Vad tycker ni om mig?

Jag bryr mig inte. Såvida personerna du har sex med samtycker till och gillar sexet så är detaljerna rätt ointressanta. Å andra sidan kanske jag inte tillhör "allmänheten".

Sadisttrorjag:

Hur hade ni reagerat om en polare hade gått med sin läggning som jag har?

Jag hade inte direkt reagerat.


   
SvaraCitera

Tycker det låter väldigt chill, skulle inte bry mig om någon jag kände gillade sådant 😛


   
SvaraCitera

Vad som försiggår i sängkammaren mellan samtyckande vuxna, är helt upp till dom. Inget som har med någon annan att göra. Ni gör precis som ni vill, och det är helt okej, sålänge alla parter inblandade samtycker.

Hade väl inte direkt tyckt något särskilt, ifall någon jag kände "kom ut" med de preferenserna. Whatever is the most suitable for you, liksom.


   
SvaraCitera

Sadisttrorjag:

Är jag för extrem?

Nej

Sadisttrorjag:

Vad tycker ni om mig?

Ingenting

Sadisttrorjag:

Gör jag fel?

nej

Sadisttrorjag:

Går ni igång på samma grej och vad har ni för erfarenheter?

Inte direkt, har lite mer extrema fantasier

Sadisttrorjag:

Hur hade ni reagerat om en polare hade gått med sin läggning som jag har

[cheers]


   
SvaraCitera