Aviseringar
Rensa alla

Funderingar kring min skeva läggning


mynona

Sadisttrorjag:

Jag gillar att vara fysisk samt veta att det är jag som bestämmer.

Det låter logiskt med tanke på:

Sadisttrorjag:

Ute är jag ganska blyg osv men när jag går in i rollen så är jag den mest självsäkra Mannen på denna jord som tar för sig hur mycket han vill,

Den som är undergiven i övrigt kan kompensera det genom att vara dominant inom sex och tvärtom. Det finns nog ett behov av balans hos alla människor - alla har delar av dominans och undergivenhet i sin personlighet som behöver balanseras mot varandra och detta är ett sätt att balansera dem.

Balans. Det här är bara ett sätt att uttrycka saken på.

Sadisttrorjag:

Är jag för extrem?

Vad är "för extremt" för något egentligen? Är du och dem det angår nöjda så vad spelar det då för roll vilken etikett du skulle få enligt andras kriterier? Svaret blir olika beroende på vem du frågar ändå och du bör leva enligt dina kriterier och inte andras.

Sadisttrorjag:

Vad tycker ni om mig?

Ingenting särskilt. Detta sker ju i ömsesidigt samtycke så var finns kontroversen? Det anses nog inte som så extremt som du kanske tror.

Sadisttrorjag:

Gör jag fel?

Nej. Varför? Det skadar ingen utan fyller uppenbarligen era behov.

Sadisttrorjag:

Hon lyder minsta vink, hon städar, lagar mat eller suger av mig när jag vill.

Är det detta som gör att du känner dig extrem? För att det känns icke PK i just Sverige med dess jämlikhetsideal? Så behöver du inte känna i så fall. Det andlar ju inte om sådant över huvudtaget. Här är det frågan om ett rollspel som ni båda har valt utifrån personlig smak och behov. Det hade ju lika gärna kunnat vara tvärtom.

Sadisttrorjag:

Hur hade ni reagerat om en polare hade gått med sin läggning som jag har?

Jag skulle inte bli vidare förvånad, men det beror nog på att jag sällan blir förvånad över någonting över huvud taget.


   
SvaraCitera

Sadisttrorjag:

Så nu till diskussionämnet. Är jag för extrem? Vad tycker ni om mig? Gör jag fel? Går ni igång på samma grej och vad har ni för erfarenheter? Hur hade ni reagerat om en polare hade gått med sin läggning som jag har? har ni frågor till mig om min läggning får ni givetvis fråga på!

Djävligt skev är du! Det är dock inget fel på det. Fortsätt vara skev fan. Men se fan till att hon är me på't hela tiden, eller så hyr hon säkert en skogsfinne som stabbar dig eller något.


   
SvaraCitera

Känner ofta samma :/


   
SvaraCitera

Sadisttrorjag:

Är jag för extrem?

JAG skulle inte gå igång på det. Kanske om det bara var det sexuella, men:

Sadisttrorjag:

Hon lyder minsta vink, hon städar, lagar mat eller suger av mig när jag vill.

nej tack liksom.

Sadisttrorjag:

Jag vet att tjejer oftast gillar såna här slags förhållanden för att dom gillar när man bestämmer och gör som man vill.

Jag gillar inte när killar bestämmer allt hela tiden. Jag tror inte att så många gillar det. Jag menar, ska jag städa bara för att en kille säger åt mig att göra det? :S Visst det ingår i "spelet", men jag gillar inte såna slags spel. Det blir bara konstlat.

Sadisttrorjag:

Viktigt att ni tänker på att båda är med på det här och att vi har ett stoppord! Respekt är A och O hur mycket jag förnedrar henne när jag är "Master".

Ja men då är det väl inga problem [smile]

Sadisttrorjag:

Hur hade ni reagerat om en polare hade gått med sin läggning som jag har?

Bara han inte är min pojkvän så är det lugnt.


   
SvaraCitera

Sadisttrorjag:

Detta är inte mitt första inlägg här utan jag skapade en profil så att jag kan vara lite anonym

Det här är ett internetforum. Vi är alla anonyma. Förutsatt att ditt "riktiga" konto inte innehåller ditt fullständiga namn [crazy]

Du försöker alltså anonymisera din anonymitet. Tillåt mig att smaka på det där.

[bigcheers]

Okej. Nu fortsätter vi.

Du ärväl inte extremt. Kom bara ihåg att du, i dominant roll, har större ansvar över vad som händer än vad hon har.

Ni kanske kommer överens om att du ska smiska henne. Du smiskar henne, men det är alldeles för hårt. Hon säger stoppordet men skadan är redan skedd. Förstår du hur jag tänker?

Det ärväldigt viktigt att hela tiden ha en dialog till vad som är okej och inte okej. Att bara ha stoppord funkar inte. Visst, i själva leken kanske ni inte behöver ha den sortens dialog. Men man kan ta pauser.

Jag hade en träff med en kille då vi gjorde sånt där. slaveri-hoppsanhejsan. Inget jag någonsin annars gjort. Men i den stunden "ägde" jag honom. Det kändes väldigt weird efteråt. I stundens hetta var ju detta jag blev kåt på (han också, det var hans idé), men efteråt... Det var bara jättemärkligt.

Det kändes inte alls som ett vanligt sexuellt förhållande för mig där jämbördigheten är vanilj och så. Detta var väldigt fascinerande i alla fall.


   
SvaraCitera

Sadisttrorjag:

Hur länge varar dessa rollspel åt gången? Det verkar inte bara handla om sex, verkar vara mycket mer.

Rent sexuellt är det väl inga problem så länge båda är med på det. Jag gillar däremot inte slavbeteendet som flyttar sig till allt annat i er relation. Tjejen verkar ju helt undergiven, saknar helt egen vilja. Kan man då verkligen säga att hon med sin vilja väljer det där? Hon kommer lätt bli utnyttjad i framtiden med det beteendet, men ja, det är en annan del. Vad gäller dig själv så är jag inte dömande. Du verkar ha ett samvete trots att du gillar dominans så jag har inget emot det.

Har du sett filmen Secretary? Bra film som svarar på dina frågor.


   
SvaraCitera

läste "funderingar kring mitt skeva skägg"[bigsmile]


   
SvaraCitera

Sadisttrorjag:

I detta fall tänker jag avslöja att nej det är inte "Isola". Jag kommer inte avslöja vem jag är 😛

gissar på: exner??


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Isola, är det du?

det är jag, men jag glömde skriva "man"


   
SvaraCitera

jason:

Det här är ett internetforum. Vi är alla anonyma. Förutsatt att ditt "riktiga" konto inte innehåller ditt fullständiga namn

ne, många av oss är "oss själva" med våra riktiga konton och känner andra umare och så där.


   
SvaraCitera

tycker inte du låter så knasig men du måste väl inte berätta om dina sexvanor för dina kompisar iaf
jag skulle inte vilja ha så pass detaljerad info om folks sexliv.


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Så länge som ingen som inte vill bli skadad blir skadad så skiter de flesta nog i det, alternativt önskar att de hade balls nog för det.


   
SvaraCitera

Du har ett guldläge, njut av det.


   
SvaraCitera

Sounds awesome


   
SvaraCitera

Razorblade:

Jag gillar däremot inte slavbeteendet som flyttar sig till allt annat i er relation. Tjejen verkar ju helt undergiven, saknar helt egen vilja. Kan man då verkligen säga att hon med sin vilja väljer det där? Hon kommer lätt bli utnyttjad i framtiden med det beteendet

Detta. Jag har svårt att tro att kvinnor som accepterar denna behandling inte har varit med om något väldigt traumatiskt i sina tidigare liv, vilket har format dem till de undergivna "slavar" de är. Människor som utnyttjar dessa personer för sin egen njutning äcklar mig.

OBS: Jag försöker inte predika, utan vill bara uttrycka min avsky, så bespara mig gärna era tröttsamma argument.


   
SvaraCitera