Aviseringar
Rensa alla

fundersam jag tjejer/killar


Ämnesstartare

Har inte varigt aktiv som Dj på länge så en dag ringde det en Dj grupp som spelar ilag och undrade om jag inte hade lust och vara gäst dj så jag tackade jaa till det.

var gäst dj på ett ungdoms disco under kvällens gång när man skulle passera dans golvet kom det tjejer fram och snacka som dom kände mig, några tjejer ville att jag skulle dansa med dom nån tjej ville snacka sex med mig, en annan tjej ville gärna snacka om allt möjligt med mig. nån tjej flirta hej vilt på mig. där tänkte jag nu blir det kaffe paus åt mig [bigsmile] så jag får sätta mig ner och fundera.

nåt jag själv inte kunde besvara var - vad ser tjejer 14-18 på killar som jag som är 25+ ? [rolleyes][confused]

nån här som har nån bra förklaring på detta ?


   
Citera
Ämnesetiketter

Dom var bara fulla, tro inget.


   
SvaraCitera

Redbaron:

25+

Exakt hur gammal är du egentligen? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

Dom var bara fulla, tro inget.

Ungdoms discot var drogfritt [confused]


   
SvaraCitera

Redbaron:

Ungdoms discot var drogfritt [confused]

Regler är till för att brytas - de bröt den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är mer spännande med mognare människor? Kaaanske? Lite daddy-issues också möjligtvis [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ilikepieee:

Regler är till för att brytas - de bröt den

förmodligen gjorde några av dom det [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hannajkl:

Det är mer spännande med mognare människor? Kaaanske? Lite daddy-issues också möjligtvis

Är möjligt det [bigsmile] i åtanke har jag en syrra som är 17 så för min egen del känns det fel att ragga på tjejer runt syrrans ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbaron:

Är möjligt det

Mm, det är väldigt vanligt också. Inte för att man alltid menar något med det. Att flörta med någon betyder inte att man vill ha en riktig relation med den personen, eller ha sex med denne heller. Det är en lite flummig ålder. Så det är nog mest att bocka och tacka för din del tror jag. [smile]


   
SvaraCitera

Redbaron:

nåt jag själv inte kunde besvara var - vad ser tjejer 14-18 på killar som jag som är 25+ ?

fordon och eget ställe


   
SvaraCitera

Redbaron:

nåt jag själv inte kunde besvara var - vad ser tjejer 14-18 på killar som jag som är 25+ ? [rolleyes][confused]

dom gillar ålder naawb! 😀


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Regler är till för att brytas - de bröt den.

yay!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

dom gillar ålder

jaaa ålder går före skönhet va ?[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De dras till äldre, inte alltöfr ovanligt har jag förstått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De är förvirrade och dumma. Sätt på dem medan du kan.


   
SvaraCitera