Aviseringar
Rensa alla

Funkar clearasil?


Ämnesstartare

Funkar verkligen clearasil, har provat ca två veckor nu men inte gett nåt resultat. fast det kan bero på att jag använt en ganska fet hudkräm direkt efteråt. men tar det ett tag innan finnarna försvinner och funkar det verkligen? jag vill veta vad NI har upplevt[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

för mej har det då aldrig funkat [crazy]


   
SvaraCitera

har aldrig använt det.


   
SvaraCitera

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

Funkar aldrig. Bara lurendrejeri.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig funkat. Gå till doktor och få riktiga saker om det så ska vara något.


   
SvaraCitera

För mig funkar det direkt!

Fast jag har inte så mycket finnar, men när det kommer så tar jag clearasil så försvinner dem..

Fast det kanske de gör ändå. men känns som om det går mycket fortare.[y]


   
SvaraCitera

Tycker clearasil är bajs, bara en massa äckliga kemikalier som torkar ut huden. Funkar INTE för mig [mad]


   
SvaraCitera

axelH:

Funkar verkligen clearasil

nej inget vetenskapligt bevisat bara en massa skit som säljer bra. Gå till din docktor istället och fråga efter duac fungerar riktigt rikigt bra för mig. innan hade jag finnar över hela ansiktet nu har jag inte en enda. väldfigt liten mängd antibiotika och ger ingen antibiotikaresistens[y]


   
SvaraCitera

funkade inte på mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köp stioxyl istället på apoteket. det funkar bra i längden ifall du inte har jättemycket finnar


   
SvaraCitera

Clearasil har aldrig fungerat för någon jag känner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tatscru:

köp stioxyl istället på apoteket. det funkar bra i längden ifall du inte har jättemycket finnar

men jag har använt stioxyl förut, men det blekte mitt hår (färgat) och gav mig jättetorr hud och och det skulle tydligen försvinna efter ett tag sa dom men det gjorde det inte, använde det i mer än ett år.[n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

Tycker clearasil är bajs, bara en massa äckliga kemikalier som torkar ut huden. Funkar INTE för mig

tvärtom för mig, jag får väldigt fin och len hud av clearasil, det är ju alltid något[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Funkade inte för mig på min tid. Jag fick snarare mer finnar av det.


   
SvaraCitera