Aviseringar
Rensa alla

Funktionär på Peace & Love!


Ämnesstartare

Har aldrig varit det tidigare, men har sökt nu i år. Någon med erfarenhet som kan berätta lite vilka jobb som rekommenderas?

Kan tillägga att jag skrev att jag ville jobba före festivalen, ev. efter.

Har tidigare satt upp tält på Hultsfredsfestivalen. Finns det något liknande jobb på P&L?

Notis: Är under 18.


   
Citera

Jobba inte alls, innan festivalen är det mest fest, då vill du vara på campingen, under festivalen vill du se massa band, efter festivalen är du bakis och vill åka hem.


   
SvaraCitera

hade en polare som städade där förut, det var rekordvarmt, skräpigt och jävligt.


   
SvaraCitera

har också sökt där, bara för att jag inte kommer ha råd att betala typ 2000. som funktionär får man ju allt gratis förutom resan dit å hem[y]

tror det är ganska många som blir antagna, var det förra året har jag hört, typ alla som sökte så man får väl hoppas på det bästa.


   
SvaraCitera

Som funktionär jobbar man alltså gratis och får inte betalt, utan bara det som står på deras sida? Alltså: festivalpass, bo på kampingen och mat.


   
SvaraCitera

Hoppas på efter. Plocka upp mitt skräp![badgrin]


   
SvaraCitera

Jag ska plocka erat skräp era jävlar [party]


   
SvaraCitera

TheReds:

Någon med erfarenhet som kan berätta lite vilka jobb som rekommenderas?

Jag jobbade i bazaartaltet på campingen förra aået och sålde käk. Det var ganska bra, man kunde ju liksom sno hur mycket kakor och loka som helst 🙂 och min chef var fin <3 Var dock ganska stressigt.

Annars kan du ju alltid jobba som jour/alltiallo


   
SvaraCitera