Aviseringar
Rensa alla

Fuska på prov/förhör


det var dock jävligt jobbigt när kompisen skulle ge mig pappret varje gång.  jag satt alltid själv i ett extra rum, en gång när kompisen kom in så kom läraren in samtidigt.
hon frågade honom vad han gjorde där eftersom en elev har prov på g. 'ah jag vet, jag känner ju henne' hade han svarat =))

men läraren fattade inget och gick vidare ba som tur är. 


   
SvaraCitera

betterthanyou: Nej, aldrig.

skulle aldrig falla mig in!


   
SvaraCitera

GladKan inte komma på nå mer än att man kikat över på den brevid.  Vet nå amigos som har haft böckerna öppna på golv o i fönster på språkprov 


   
SvaraCitera

Brukade väl göra små fusklappar i mellanstadiet men inte efter det vad jag kan minnas.


   
SvaraCitera

betterthanyou: Ja, några gånger & inte blivit busted.


   
SvaraCitera

har aldrig åkt fast. inte för att jag har gjort det särskilt många gånger. 


   
SvaraCitera

jag e sjäv en smartis och jag hjälpte min vän genom att skriva först på mitt prov alla svar och byte pappret med min vän och skrev sedan för mig självGalen


   
SvaraCitera

Brukar inte vara den som fuskat även fast jag varit ensam i ett rum med böcker och svaren framför mig. Men gjorde det i början av sista året nu, min lärare var sjuk och en annan öppnade dörren och så satt jag där med mobilen. Fick jävligt mycket ångest så la ifrån mig telefonen och så fortsatte jag att utmana mig själv. Så lite fusk vart det men det är jag glad för , för jag hatar den där kärringen. Önska att jag hade fuskat hela vägen dock. Men inget 


   
SvaraCitera

betterthanyou: Ja, några gånger & inte blivit busted.

en gång, var provet om sex och samlevnad i åttan, visste inte vad en pedofil och nekrofil var Rodnar  hade inte heller koll på sex egentligen innebar in terms av hur sperman tar sig uppåt osv. Mmm, gick på en kristen skola där svaret på allt var gud.  


   
SvaraCitera

betterthanyou: Ja, ganska många gånger & inte blivit buste


   
SvaraCitera

shatter: gick på en kristen skola där svaret på allt var gud.

är dina parents religiösa? 


   
SvaraCitera

S3ON:

är dina parents religiösa? 

a


   
SvaraCitera

betterthanyou: Ja, några gånger & inte blivit busted.

kmmr bara på 2 ggr på gymnasiet. ena ggn hade vi glosförhör i engelska och jag kollade på 1 kompis (han var mkt medveten om detta) andra ggn så skrev jag in kemiformler i min miniräknare pga var så jävla bitter på att jag skulle behöva lära mig det utantill då jag var tvärsäker på att jag aldrig skulle behöva det igen


   
SvaraCitera

minns en klasskamrat som skrev matteprovet sent och satt i ett särskilt rum. vi hade typ rast då, så han ringde en annan klasskamrat och frågade ngt, å vår andra klasskamrat ba "lol nej" och just då kom matteläraren in till honom. så jävla dubbelfail <3


   
SvaraCitera

shatter: v. Mmm, gick på en kristen skola där svaret på allt var gud.

Anmäl

Citera

trodde nästan inte att sådana existerade i dagens Sverige mvh naiv. de följer ju ej läroplanen om de samtidigt ska följa bibeln tänker jag.
brukar ni ha debatter huruvida gud finns eller ej hemma btw?


   
SvaraCitera