Aviseringar
Rensa alla

fuska på prov och läxförhör


Ämnesstartare

vet inte om det redan finns en sån hära tråd men jag gör en nu iaf.
nån som vet nåt bra tricks att fuska på prov och läxförhör med?
jag kan bara ett bra,då scanar man in en etiket på en coca-cola flaska och ändrar typ innehållsförtekningen och sånt till det man behöver hjäp med[y][wink]


   
Citera

wallin94:

jag kan bara ett bra,då scanar man in en etiket på en coca-cola flaska och ändrar typ innehållsförtekningen och sånt till det man behöver hjäp med[y][wink]

Lulz, du är 14, orka överanstränga sig då. [rolleyes]
Prova att bläddra igenom boken inför proven istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det låter ju jobbigare än att plugga[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där lät alldeles för avancerat.

Jag brukade skriva på ett sudd - antingen den första bokstaven på ord jag behövde komma ihåg eller uträkningsmetoder [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att det fanns ett bra studiehjälp ämne på UM. Kolla det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att det fanns ett bra studiehjälp ämne på UM. Kolla det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet,men jag har faktist MVG i 2 änmen och VG i 7 så att så dåliga betyg har jag inte + att jag har lätt för att lära mig och gjorde mest denna tråden av ren nyfikenhet och så är det kanske andra så vill ha lite hjälp[wink][cute]


   
SvaraCitera

wallin94:

jag vet,men jag har faktist MVG i 2 änmen och VG i 7 så att så dåliga betyg har jag inte

Jo, det har du.

wallin94:

+ att jag har lätt för att lära mig

Nej, du har troligen svårt för att lära dig saker då du har sugiga betyg.

wallin94:

gjorde mest denna tråden av ren nyfikenhet

Nej, du gjorde denna tråd för att du är efterbliven.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppa av skolan direkt ist 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inte fuska[no-no] du förstör bara dit egna liv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriva på bänken o sen lägga en tröja lr nåt över tills provet börjar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

med tanke på att i gymnasiet så kör många lärare med att man inte får ha med sig sånt på prov så är du rätt fail


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter som att det är enklare att plugga ordentligt än att klippa och klistra med innehållsförteckningar på flaskor. Dessutom lär man ju behöva behärska ämnet väldigt bra ändå, för hur mycket får egentligen plats på en innehållsförteckning runt en pet-flaska?


   
SvaraCitera

Irrelevante:

Låter som att det är enklare att plugga ordentligt än att klippa och klistra med innehållsförteckningar på flaskor. Dessutom lär man ju behöva behärska ämnet väldigt bra ändå, för hur mycket får egentligen plats på en innehållsförteckning runt en pet-flaska?

håller helt med

orka fuska på prov, ren nyfikenhet tror jag inte på för 5 öre. Du är efterbliven det är bara så. Plugga så löser sig det, Jag pluggade men hade svårt att fatta( slutar med 1 år på iv)


   
SvaraCitera

Ha långärmad tröja och skriv på handleder, armarna osv. Eller så har du en sån där kantig blyertspenna och skriver på sidorna på den. Eller små lappar som du har i ärmarna och smusslar upp och lägger under provet, så ser du igenom pappret vad du har skrivit på lappen [smile]


   
SvaraCitera