Aviseringar
Rensa alla

Fy faennnn, vad händer egentligen?!


Ämnesstartare

Träffade en jävligt fin tjej, båda utvändigt och invändigt, i lördags på en liten fest. Addade henne på fb när jag kom hem och vi började chatta loss. Hon sa att hon tyckte att jag såg bra ut och var riktigt roligt, trevlig osv. Men idag langar hon fet dissen och bara skiter fullständigt i mig. Jag känner mig ganska sårad, jag trodde att det kunde bli något.. Vad gör man nu?


   
Citera
Ämnesetiketter

hon e tjej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

hon e tjej

Äsch, ändå. Grejen är att min polare går i hennes klass, han ska få luska lite imorgon och se vad som sägs.


   
SvaraCitera

Vad för det för fet diss?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Vad för det för fet diss?

Was?


   
SvaraCitera

JacobK:

Men idag langar hon fet dissen och bara skiter fullständigt i mig.

och vad är det för diss?


   
SvaraCitera

och vad är DET för diss!


   
SvaraCitera

JacobK:

Was?

D-i-s-s-e-n. Vad var det för diss?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dissen var som såhär:

Hon svarar helt enkelt inte. Jag vet att hon är vid datorn (min polare skrev till henne och då svarade hon direkt). Hon ignorerar mig helt enkelt! Och klart man då spammar henne, jag vill ju veta vad fan det är jag har gjort!


   
SvaraCitera

JacobK:

Hon svarar helt enkelt inte. Jag vet att hon är vid datorn (min polare skrev till henne och då svarade hon direkt). Hon ignorerar mig helt enkelt! Och klart man då spammar henne, jag vill ju veta vad fan det är jag har gjort!

Klart hon inte svarar om du får damp och spammar, hon har helt enkelt inte lust att skriva med dig, kan vara just då, eller alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Klart hon inte svarar om du får damp och spammar, hon har helt enkelt inte lust att skriva med dig, kan vara just då, eller alltid.

Jag har skrivit, hmmmm.... 4 gånger på 1 timme utan att hon svarat nu. Jag struntar i det och får se vad hon säger imorgon istället


   
SvaraCitera

Tjejer alltså..

*Suck*

[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Tjejer alltså..

*Suck*

[tired]

[sad]


   
SvaraCitera

sluta umgås med människan. idioter är ändå inget att ha.


   
SvaraCitera

JacobK:

Jag har skrivit, hmmmm.... 4 gånger på 1 timme utan att hon svarat nu. Jag struntar i det och får se vad hon säger imorgon istället

Alltså skit i det, händer ofta att folk inte svarar.


   
SvaraCitera