Aviseringar
Rensa alla

Fy faennnn, vad händer egentligen?!


Ämnesstartare

Macktorsken:

Alltså skit i det, händer ofta att folk inte svarar.

Jag får se vad min kompis har att säga menar jag! Känns ovärt att hålla på med henne, men vill fan veta anledningen till att hon inte svarar[chocked]


   
SvaraCitera

JacobK:

Jag får se vad min kompis har att säga menar jag! Känns ovärt att hålla på med henne, men vill fan veta anledningen till att hon inte svarar

Lite desperat att fråga varför hon inte svarade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JacobK:

Addade henne på fb när jag kom hem och vi började chatta loss.

Var det samma kväll som ni snackade? Hon kanske insåg att du inte var snygg och rolig dagen efter isf [rolleyes]

Hon kanske gillar någon annan. Hon kanske inte har tid för desperata killar. Hon kanske inte gillar desperata killar. Hon kanske skäms för vad hon skrev till dig. Hon kanske glömde bort dig. Hon kanske måste vara onykter för att vara social.

Vad vet jag?


   
SvaraCitera

JacobK:

Jag har skrivit, hmmmm.... 4 gånger på 1 timme utan att hon svarat nu.

vad ska man svara på hm, jag hade bara tänkt hma på
Säg nåt spännande o gulligt tex "min ståtlige soldat står i givakt nu när jag sitter och fantiserar om vår horisontella mambo [wink]


   
SvaraCitera

Hon kanske förstod att du är intresserad åt henne och då vart det inget skoj för henne längre.


   
SvaraCitera

Skoldag? Hon kanske pluggar och har grejer att göra.


   
SvaraCitera

Blackhole:

Säg nåt spännande o gulligt tex "min ståtlige soldat står i givakt nu när jag sitter och fantiserar om vår horisontella mambo [wink]

[tard]
haha

OnT: Hon kanske ångrade sig, eller kom på att hon vill satsa på någon annan eller ptja vad som helst egentligen.


   
SvaraCitera

JacobK:

invändigt

vad betyder det?[blush]


   
SvaraCitera

Hon kanske var full på festen?[rolleyes]


   
SvaraCitera
smisk

Kanske är det bara failbook som cepar. Man vet aldrig.


   
SvaraCitera

JacobK:

Addade henne på fb när jag kom hem och vi började chatta loss. Hon sa att hon tyckte att jag såg bra ut och var riktigt roligt, trevlig osv. Men idag langar hon fet dissen

hon kanske va full efter festen och därför sa grejer? Sen blev hon nykter och undrade va fan hon höll på med igår/blir blyg. Alkohol. </3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JacobK:

4 gånger på 1 timme

där har vi kanske problemet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

People! Jag skrev först på Fb chatten eftersom hon inte var inloggad på msn, när hon väll loggade in på msn skrev jag till henne där. Hon svarade ej, så jag sa att hon åtminstone kunde svara, ett jag eller ett nej räcker.. Inte ett piss.. Har frågat min polare vad hon sa idag men inget svar än! Uppdaterar när det kommer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Kanske är det bara failbook som cepar. Man vet aldrig.

Precis.


   
SvaraCitera

du verkar vara lite för på, typ


   
SvaraCitera