Aviseringar
Rensa alla

FY FAN!


Jeay_L
Ämnesstartare

En kompis till mig gjorde nån helskum frisyr på mig innan vi for på krogen igår, hon typ tuperade håret och spruta i massor med hårspray! Då jag kom hem så tvättade jag med massa shampoo och balsam men det är fortfarande helt jätte tjorvigt!! DUMMA HÅR!

Tupera aldrig håret om du har tunna microfjunstrån och håret ner till rumpan!


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag tuperade håret igår men det försvann sen tillsammans med några hårstrån.


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

Harpyja:

Jag tuperade håret igår men det försvann sen tillsammans med några hårstrån.

Då skyller vi på hårsprayen! Blir ett till besök i duschen och dubbla shampoo-attacker! Har försökt borsta ut det värsta men håret känns jätte äckligt att bara ta i!


   
SvaraCitera

Jeay_L:

fortfarande helt jätte tjorvigt

ta det från en som haft pandafrippa från och till i fem år:
det kommer vara så.

Bästa du kan göra är att ha i sådär en flaska balsam, eller hellre hårinpacning igen nu när du tvättat håret en gång och fått ur sprayen. Sen tar du en bredtandad kam/borste och med hjälp av fingrarna reder ut håret medan balsamet/inpackningen är i.

Gör man inte så kommer du ha tovor i över vecka hur mkt balsam du än har i varje gång du tvättar håret.


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

Eisleben:

Bästa du kan göra är att ha i sådär en flaska balsam, eller hellre hårinpacning igen nu när du tvättat håret en gång och fått ur sprayen. Sen tar du en bredtandad kam/borste och med hjälp av fingrarna reder ut håret medan balsamet/inpackningen är i.

Tovorna är nästan ute, men håret känns jätteäckligt att ta i, men de är mkt pga hårsprayen!

Har egentligen hår som är jätte lätt att reda ut så länge jag använder balsam!


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Tovorna är nästan ute, men håret känns jätteäckligt att ta i, men de är mkt pga hårsprayen!

Men den borde vara borta om du tvättat håret en gång?


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

Eisleben:

Men den borde vara borta om du tvättat håret en gång?

Troligast fick jag väl inte ut det ordentligt! Var inte så ordentlig inatt då jag tvättade håret! Och det är inte bara LITE spray!


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Troligast fick jag väl inte ut det ordentligt! Var inte så ordentlig inatt då jag tvättade håret! Och det är inte bara LITE spray!

Alltså, som sagt, jag gör pandafrippa. Det är en xl-flaska spray för en kvälls frippa, och DET går bort allt om man tvättar med shampo. Tvätta igen!


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

Eisleben:

Alltså, som sagt, jag gör pandafrippa. Det är en xl-flaska spray för en kvälls frippa, och DET går bort allt om man tvättar med shampo. Tvätta igen!

Jag ska göra det!


   
SvaraCitera

Eisleben:

jag gör pandafrippa

Vadå pandafrippa [sad]


   
SvaraCitera

Gunvald:

Vadå pandafrippa [sad]

Men vet du itne vad en pandafrippa är? 🙁
Bifogar bild.. när jag varit ute med hunden.

Eller, här har du en halvdan. Bruden till höger med sugröret (jag, that is):

92100_1204911538.jpg


   
SvaraCitera

Eisleben:

Men vet du itne vad en pandafrippa är? 🙁

Nä, känner ingen som brukar ha så 🙁

Eisleben:

Bifogar bild..

Oj. Det var lite fräckt [crazy] eller nåt[smile]


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Då jag kom hem så tvättade jag med massa shampoo och balsam men det är fortfarande helt jätte tjorvigt!! DUMMA HÅR!

haha gott åt dig

Jeay_L:

rumpan!

bara omogna människor som säger rumpan de heter röv


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

dumpad15:

bara omogna människor som säger rumpan de heter röv

Bakdel då!


   
SvaraCitera

Kött fifan


   
SvaraCitera