Aviseringar
Rensa alla

Fy FAN vad jag ska supa i helgen


Ämnesstartare

Ragnar:

Bilden är tagen vid ett annat tillfälle. På Magaluf. FATTAR DU? MAGALUF!!!!! Coolaste partystället som finns. Knark, sprit, brudar. Vad mer kan man begära? Den här festen ska dock klå Magaluf med hästlängder.

Vad har ni för musik?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är dina gäster också medlemmar på UM? Hur många är ni? Är dom snygga? Några kändisar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ragnar:

Jag också. Kommer du baby

ja föfaaaan...iaf om det är i lkpg 😉


   
SvaraCitera
mynona

Inkluderas jag i alla? Framför gärna en mer direkt inbjudan så det känns mer personligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cool story bro ..Knark är inte nice det är bajs ..Sprit ja om man har omdömet kvar vill säga .brudar ..inte fulla så funkar dom att knulla ,lol 


   
SvaraCitera

ja kmmr

sprit1 är min


   
SvaraCitera

tjingpax el va man säger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
ja kmmr

sprit1 är min

Gör din "that's how we do it in Wermland"-rutin som jag har för mig den hette Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bild från Magaluf när Henke fjärtar Mange i huvudet när han ligger och sover. Så jävla roligt Glatt skålande

rayqgz.jpg

Hjärtlös:

Vad har ni för musik?

Det är allt möjligt. Just nu spelas Eddie Meduza.

Hjärtlös:
Är dina gäster också medlemmar på UM? Hur många är ni? Är dom snygga? Några kändisar?

UM? Du menar Ungdomar.se? Det är bara jag vad jag vet. Vi började partaja vid 18 och just nu är det väl runt 40 pers och vi är skitsnygga hela bunten. Är väl några bloggare och sådär, vet inte om du räknar dem som kändisar.

Carolineelisabeth95:

ja föfaaaan...iaf om det är i lkpg 😉

Det är tyvärr i Sthlm, men du är välkommen ändå Glad

mynona:
Inkluderas jag i alla? Framför gärna en mer direkt inbjudan så det känns mer personligt

Ja, klart du inkluderas i alla. Ville att så många som möjligt skulle komma så jag bara startade ett evengemang på fejan och bjöd ca 90 pers och bad folk sprida det vidare. Pallade inte skicka ut personliga inbjudningar. Det är sååååå 1996.

Aaron:
Cool story bro ..Knark är inte nice det är bajs ..Sprit ja om man har omdömet kvar vill säga .brudar ..inte fulla så funkar dom att knulla ,lol 

Knark är livet mannen. Och det är asnice att supa skallen av sig och inte minnas ett skit på morgonen. En gång vaknade jag naken i en hög med koskit ute på landet lol. Och brudar, bästa som finns är att knulla en ashet brud. I'm tellin you man och om de är flera är det ännu bättre! Tjoho Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
ja kmmr

sprit1 är min

Fan vad nice. Ses där. Kan inte lova att spriten inte är uppdrucken dock men vafan, det går alltid att fixa mer!Galen


   
SvaraCitera

Ragnar:

Fan vad nice. Ses där. Kan inte lova att spriten inte är uppdrucken dock men vafan, det går alltid att fixa mer!Galen

ah d hoppas ja verkligen annars blir ja lack


   
SvaraCitera

Hjärta

d va fan längesen jag körde den. men den är BÄST!

dazed:

Gör din "that's how we do it in Wermland"-rutin som jag har för mig den hette Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ragnar: Bild från Magaluf när Henke fjärtar Mange i huvudet när han ligger och sover. Så jävla roligt

Hahaha stackars Mange 🙁

Ragnar: UM? Du menar Ungdomar.se? Det är bara jag vad jag vet. Vi började partaja vid 18 och just nu är det väl runt 40 pers och vi är skitsnygga hela bunten. Är väl några bloggare och sådär, vet inte om du räknar dem som kändisar.

Kul!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
Hjärta

d va fan längesen jag körde den. men den är BÄST!

Ett säkert kort att skaffa sig själv alkohol och Wermland och frostiga diplomatiska relationer med omvärlden!


   
SvaraCitera

Ragnar:

Ja, klart du inkluderas i alla. Ville att så många som möjligt skulle komma så jag bara startade ett evengemang på fejan och bjöd ca 90 pers och bad folk sprida det vidare. Pallade inte skicka ut personliga inbjudningar. Det är sååååå 1996.

länka ra ragnar!

man måste ju attenda annars är man inte bjuden på riktigt


   
SvaraCitera