Aviseringar
Rensa alla

FYFAN ALLTSÅ


Emmy95
Ämnesstartare

Har varit tillsammans med en kille ganska länge nu och ja, vi har väl kanske haft våra bekymmer. Har mycket varit så att jag inte litat på honom, att han försvunnit iväg jättelänge ibland och sen kommit hem och dragit nån jättekonstig ursäkt han alltid tillslut lyckats övertyga mig att tro på.
Sen på senare tid så har jag börjat må sämre och sämre av hur han håller på, så jag konfronterade honom och vi snackade om det.
Han säger att han känner sig trängd, att han inte får vara med sina kompisar etc etc. Så jag tog det till mig och bestämde mig för att vara snäll och låta han vara med kompisar och sådär. Hade hoppats på att han skulle vara mer motiverad att vara med mig istället.
Tvärtom, han är nästan aldrig hemma, men jag hade beslutat mig för att inte bli arg, så jag har varit jättegullig och snäll och rar nu i nästan två veckor.
Nu kommer den värsta rövhålsgrejen som jag någonsin varit med om.
Tidigare ikväll satt vi och spelade world of warcraft tillsammans. Han hemma hos sig och jag hemma hos mig (vi bor ganska långt ifrån varandra). Så sa han plötsligt att hans kusin hade frågat han om han ville följa med ut och åka en runda i stan med hans pontiac.
Jag blev lite ledsen för jag hade hoppats att vi kunde sitta och snacka iallafall ikväll. Men han verkade inte märka det alls utan åkte iväg ändå vid 10 tiden på kvällen.
Kunde inte sova förrän jag visste att han var hemma så jag var vaken till klockan 2, då hade han fortfarande inte kommit hem. Så jag skickade ett sms.
Han svarade mig att han åkte bil och skulle iväg och äta sen kom hem (klockan 2 på natten).
Då började jag bli arg. Han visste att jag satt och väntade på han så va fan ska han iväg och äta för klockan 2 på natten då :S
Sen när han väl kommer hem, och skriver på msn, då är det första han säger att en kompis hade följt med han hem. Så var fan kom den kompisen ifrån? Han var ju och åkte bil med sin kusin?
Då börjar jag bli riktigt arg och skriver på msn. Men han skriver bara "ska bara äta". Sen försvinner han.
Men hur jävla egoistisk jävla fräck får man lov att bli? Klockan är halv 3 på natten, jag har väntat sen klockan 10 på kvällen och nu ska han bara äta först innan han pallar snacka med mig? Vad är det för jävla sätt?
Så jag blev helt vansinnig och skickade sms, som han inte svarade på. Sen telefontrakasserade jag han tills han skickade ett sms där det stod "äter" i.....
Då skrev jag ett väldigt argt sms, då kom han tillbaka på msn skrev att han var där.
Då var jag RIKTIGT jävla vansinnig och sa att han skulle kasta ut den jävla kompisen och komma hit och berätta vad i helvete han pysslar med. Då säger han att hans kompis sover nu!!!???
10 minuter efter att dom kom innanför dörren!? Och dom hade inte ens ätit än!?
I mina ögon så har han ljugit om HELA kvällen från början till slut.

Alltså hur satans jävla fräck och okänslig får man lov att vara egentligen? Jag skulle kunna slå ihjäl idioten utan problem.
Det som stör mig så in i helvete är hans attityd. Så lugn och sansad precis som "äh skiter väl i om hon skriker", hela attityden bara skriker "jag bryr mig inte".

Sorry för mitt utbrott men var tvungen att ventilera ut. Har raderat han ur mitt liv. Tagit bort hans telefonnummer, alla mail, msn allting han någonsin gett eller skickat mig, alla bilder allting.
Aldrig mer säger ja bara, aldrig mer.


   
Citera

Emmy95:

Aldrig mer säger ja bara, aldrig mer.

Välkommen in i spelet. Människor är svin.


   
SvaraCitera

Emmy95:

Har raderat han ur mitt liv. Tagit bort hans telefonnummer, alla mail, msn allting han någonsin gett eller skickat mig, alla bilder allting.

hade aldrig klarat.

on topic: sådär är människor, äckliga.


   
SvaraCitera

...Tycker att du överreagerade.. Smått...?
Visst det var kanske lite fräckt gjort, men han måste ju få gå ut med kusinen, polarna eller vad fan det nu är.
Ingen anledning att bli så arg för enligt mig, men aja.


   
SvaraCitera
Emmy95
Ämnesstartare

Det värsta är att han sitter där nu hemma, antagligen sover han, för han bryr sig väl inte så han kan väl förmodligen bara gå och lägga sig i sängen och sova. Sen tror han att jag ska vara där imorron, och vi ska prata och han ska lova nått idiotiskt han vet att han aldrig kommer hålla ändå. Precis som vanligt, och sen på något sätt lyckas han alltid nästla mig tillbaka igen som om inget har hänt.
Så därför skriver han inte ens något nu. Även fast jag skrev i ett sms att om han någonsin kontaktar mig igen så slår ja ihjäl honom, om han hade gjort det mot mig vid den tidpunkten dåjag litade på honom och älskade honom, skulle jag aldrig kunna gå och sova. Jag skulle sitta uppe hela natten och smsa och ringa och maila ändå.
Men han skiter i det, han bryr sig inte.


   
SvaraCitera
Emmy95
Ämnesstartare

Rejmond D Röjter:

...Tycker att du överreagerade.. Smått...?
Visst det var kanske lite fräckt gjort, men han måste ju få gå ut med kusinen, polarna eller vad fan det nu är.
Ingen anledning att bli så arg för enligt mig, men aja.

Du missar poängen.
Poängen är att han ljuger mig rakt upp i ansiktet. Han säger att han varit ute med kusinen men helt plötsligt har han en kompis med sig hem, och helt plötsligt skulle dom ut och äta. Naturligtvis har han varit ute och festat. Naturligtvis är han packad också därför skriver han knappt något.
Sen ljuger han IGEN när han säger att hans kompis sover i soffan.
Hela han är bara en enda fet jävla egoistisk LÖGN.

kPTRRRR:

hade aldrig klarat.

on topic: sådär är människor, äckliga.

Vet inte ens om jag kommer klara det heller. Jag kan hans mailadress utantill så kan bara adda den igen ifall jag skulle känna för det.
Men jag MÅSTE stå emot, jag bara måste det för min egen psykiska hälsa.


   
SvaraCitera
leafar

Emmy95:

Aldrig mer säger ja bara, aldrig mer.

Okej, det lät ganska svinigt faktiskt. Okänsligt. Att han var full är kanske ingen ursäkt men en förklaring. "Alla män är svin" - Loke Nyberg


   
SvaraCitera
Emmy95
Ämnesstartare

leafar:

Okej, det lät ganska svinigt faktiskt. Okänsligt. Att han var full är kanske ingen ursäkt men en förklaring. "Alla män är svin" - Loke Nyberg

Ändå så lovade han mig en gång att aldrig dricka sprit. Eftersom jag avskyr allt som har med alkohol att göra, pga jag kommit i närkontakt med alkholism.
Det löftet struntade han i och bröt bara nån vecka senare, eller ja rättare sagt han tog inte det på allvar.
Sen hade vi ett jättebråk angående det, då lovade han det igen. Eftersom jag sa, sprit eller mig. Sen vet jag att han brutit det efter det, och jag vet att han bröt det ikväll, för jag vet vad han gjorde ikväll.


   
SvaraCitera
Tyrael

Emmy95:

Sorry för mitt utbrott men var tvungen att ventilera ut. Har raderat han ur mitt liv. Tagit bort hans telefonnummer, alla mail, msn allting han någonsin gett eller skickat mig, alla bilder allting.

Lycka till med det.

Emmy95:

Aldrig mer säger ja bara, aldrig mer.

Roligt, dra inte alla över en linje/gräns/whateveryousay. [smile]


   
SvaraCitera

Tror du överreagerar ganska mkt. Han får väl göra som han vill? du kan ju inte ställa ultimatum på att han inte får vara med vänner/festa eller något, tillexempel: sålänge han inte dricker alkohol när han är med dig så borde det inte vara något problem, vad han sedan gör utöver den tiden han är med dig borde du inte bry dig om speciellt mycket.


   
SvaraCitera

hahaha FYFAN [love]


   
SvaraCitera

Och du vill informera oss om detta för att?


   
SvaraCitera

Och du vill informera oss om detta för att?


   
SvaraCitera

Alltså, förlåt, men du överreagerar, är överbeskyddande och sjukligt intensiv. Låt en människa förklara sig och ventilera ut din ilska mot honom, inte mot oss.


   
SvaraCitera

haha asså visst, han kanske var lite dissig/off men du överreagerar en aning. sådär är det många människor som funkar, get used to it.


   
SvaraCitera