Aviseringar
Rensa alla

FYFAN ALLTSÅ


Håller med Anarkandi och EHD.

That said så är det oschysst att ljuga - men å andra sidan kan jag förstå att han gör det när du tycks vilja kontrollera hans liv så mycket. Dock, hade jag varit han hade jag nog dumpat dig istället för att ljuga. Å andra sidan hänger det väl delvis på hur snygg du är och om du tar den i tvåan.


   
SvaraCitera
Emmy95
Ämnesstartare

Men hur kan ni säga att jag överdriver, hur kan man tåla att någon ljuger en rakt upp i ansiktet?


   
SvaraCitera

Emmy95:

Sorry för mitt utbrott men var tvungen att ventilera ut. Har raderat han ur mitt liv. Tagit bort hans telefonnummer, alla mail, msn allting han någonsin gett eller skickat mig, alla bilder allting.
Aldrig mer säger ja bara, aldrig mer.

Du har väl ignorerat honom på WoW också.


   
SvaraCitera
Emmy95
Ämnesstartare

Plyvert:

Du har väl ignorerat honom på WoW också.

Nä har inte spelat wow sen igår, dessutom skulle han aldrig logga in på wow utan att ja bad honom så det är ingen idé.
Men jag lyssnade på er och skickade ett sms och bad han förklara sig. Men det var tydligen inte så bråttom för han bara sa "förklarar sen" så han är väl med sin andra brud nu eller nått...


   
SvaraCitera

Stringburka:

Håller med Anarkandi och EHD.

That said så är det oschysst att ljuga - men å andra sidan kan jag förstå att han gör det när du tycks vilja kontrollera hans liv så mycket.

Jag tycker INTE hon överreagerar, ni kanske tänker så nu när det inte händer er men om han ljuger e det en sak... tål fan inte om en person ljuger.
Och det han gjorde var jäkligt taskigt och han bryr sig juh inte ens... Kanske bara jag men vafan... lite vett i skallen får han allt ha...


   
SvaraCitera

LolipopWiiieee:

Jag tycker INTE hon överreagerar, ni kanske tänker så nu när det inte händer er men om han ljuger e det en sak... tål fan inte om en person ljuger.

Hon tycks bete sig som en bitch redan innan han ljugit:

Emmy95:

bestämde mig för att vara snäll och låta han vara med kompisar

För det första så "låter" hon honom vara med kompisar för att hon "är snäll". Låter helt sjukt i mina öron, hon har inte att göra med om han umgås med kompisar.
Vidare skrivs det här:

Emmy95:

Då började jag bli arg.

innan hon hört något om att han skulle ha ljugit.
Hon "börjar bli arg" för att han är ute sent. Återigen har hon faktiskt inte med det att göra.


   
SvaraCitera

Emmy95:

Har raderat han ur mitt liv. Tagit bort hans telefonnummer, alla mail, msn allting han någonsin gett eller skickat mig, alla bilder allting.
Aldrig mer säger ja bara, aldrig mer.

fan vad starkt! jag hade aldrig klarat det, grymt gjort[bigsmile]


   
SvaraCitera

Haha barn.


   
SvaraCitera

Tycker inte du överdriver iaf :S


   
SvaraCitera

escaape:

Har raderat han ur mitt liv. Tagit bort hans telefonnummer, alla mail, msn allting han någonsin gett eller skickat mig, alla bilder allting.
Aldrig mer säger ja bara, aldrig mer.

Jag tycker att hon gjorde alldeles rätt, för mig byggs ett förhållande upp på att man kan lita på varandra, om han hellre är ute och dricker sprit och festar än är med sin tjej som han inte ens verkar bry sig om så har han inget med henne att göra. Han borde hitta en tjej med samma åsikter istället för att såra ngn som inte har det. Om han inte gillar att hon vill "kontrollera" honom borde han göra slut istället för att luga henne rätt upp i ansiktet[confused]


   
SvaraCitera

*ljuga


   
SvaraCitera

Emmy95:

Då var jag RIKTIGT jävla vansinnig och sa att han skulle kasta ut den jävla kompisen och komma hit och berätta vad i helvete han pysslar med.

Girl gone wild![y]


   
SvaraCitera
Emmy95
Ämnesstartare

Stringburka:

För det första så "låter" hon honom vara med kompisar för att hon "är snäll". Låter helt sjukt i mina öron, hon har inte att göra med om han umgås med kompisar.
Vidare skrivs det här:

Jo, det kan låta så när jag bara skriver såhär.
Men du vet inte hur allting har varit mellan oss undertiden vi varit tillsammans. Du vet inte hur han har betett sig och vad han har gjort innan, så det är väldigt svårt för någon utomstående att sätta sig in i min situation. Kan nog låta lite bitchigt om man bara läser just detta inlägget.

Sen var det inte det att han fick vara med kompisar och jag var snäll pga det haha. Det var det att jag inte skulle vara arg för han var borta nästan hela tiden och kom hem jättesent etc.
Tycker ju faktiskt ändå att när man är tillsammans så har man väl lite ansvar till motparten att visa att man e behövd?


   
SvaraCitera

Emmy95:

Men du vet inte hur allting har varit mellan oss undertiden vi varit tillsammans.

Nej, hur ska vi kunna uttala oss om något vi inte sett?

Emmy95:

Tycker ju faktiskt ändå att när man är tillsammans så har man väl lite ansvar till motparten att visa att man e behövd?

Om han inte visar att han behöver dig öht så beror det nog på att han inte behöver dig.
Dock tror jag chansen är högre att han visar att han behöver dig, bara inte tillräckligt mycket för att du ska bli nöjd.


   
SvaraCitera

Men orka dig.


   
SvaraCitera