Aviseringar
Rensa alla

FYFAN ASSÅ.. VÅLD MOT KVINNA!


Ämnesstartare

Jag var idag och hälsade på hos min granne en svensk, kvinna var där med min styvmor..

Hon har också en albansk man, som nu är asylsökande och har sin sista, chans att få stanna i Sverige...

Vi var där, drack en koppkaffe var (hennes lillebror satt i soffan, kollade på cartoon network) mannen började skälla på pojken, medans han höll på att försöka sätta ihop en TV-bord, som kostar 7,000 kronor... Han klarar inte av det förstör ena lådan.. och tjejen går dit säger, Du förstör grejjerna, (mannen är min pappas kusin) bär samma efternamn etc.. hon skriker, nu har du förstört denna grejj kostar 7,000 tusen kronor, han säger vad och.. ja jag har förstört den.

Kliver upp, pojken går till mig och tar mig i handen, jätte rädd.
Han slår henne plötsligt 2 ggr i nacken..

Jag kliver i mellan, han slår inte mig utan bara sätter sig för han har stor respekt för min pappa och vågar inte.

Hon följer med till våran lägenhet och pojken också, Min pappa gör ingenting utan är en feg jävel.. som är rädd att få andra familje medlemar imot sig eftersom dom räknar med hans stöd..

Hon vågar inte gå ringa polisen.
Hon vågar inte blanda in sina familje medlemmar.

Pojken kommer säga till sin mamma, eftersom han såg slagen och nämnde det ett dussin gånger.

Jag ville slå ihjäl honom, men jag anser att han inte förkännar det, jag ska inte ta SKIT FÖR EN SÅN IDIOT!

några förslag? - jag kanske kan hjälpa henne, han har slagit henne gul och blå förut sa min styvmor.. hjälp så jag kanske kan råda henne.


   
Citera
Ämnesstartare

just därför SD har många röster... Släng ut alla som beter sig på det sätter är min åsikt . On topic pröva ringa immegrationsverket (elelr va det heter) så han inte får asyl kanske ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inget bra namn:

just därför SD har många röster... Släng ut alla som beter sig på det sätter är min åsikt . On topic pröva ringa immegrationsverket (elelr va det heter) så han inte får asyl kanske ?

Hon är ju till och med rädd, för att bli dödad...
Hon har ju en son, som är "utvecklingstörd" på ett sett.
Socialen, ger ju henne pengar för att hon ska ta hand om henne får dom reda på att hon har en man som slår henne tar dom ju honom från henne direkt också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja då vet ja inte tyvär


   
SvaraCitera

DieZnone:

Socialen, ger ju henne pengar för att hon ska ta hand om henne får dom reda på att hon har en man som slår henne tar dom ju honom från henne direkt också.

För att hennes man slår henne? Vem har sagt det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

För att hennes man slår henne? Vem har sagt det?

För att hon, inte rappoterat tidigare kanske, jag vet inte..


   
SvaraCitera

DieZnone:

För att hon, inte rappoterat tidigare kanske, jag vet inte..

Du borde kanske kolla upp sånt innan du kommer med såna antagande. Om hon är rädd för att hennes barn ska tas ifrån henne så är det ju en rätt vital del av det hela.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Du borde kanske kolla upp sånt innan du kommer med såna antagande. Om hon är rädd för att hennes barn ska tas ifrån henne så är det ju en rätt vital del av det hela.

Jag har inte sagt det till henne, men istället.. för det kanske du kan hjälpa mig hur man ska göra med det hära? Min pappas släkt är jävligt, stor vem vet, han kanske slår sönder henne helt?


   
SvaraCitera

DieZnone:

Jag har inte sagt det till henne, men istället.. för det kanske du kan hjälpa mig hur man ska göra med det hära? Min pappas släkt är jävligt, stor vem vet, han kanske slår sönder henne helt?

Få honom inspärrad isåfall då. Vad är det värsta som kan hända? Att han slår henne? Det gör han ju redan. Det här kan inte sluta på ett fint sätt, och han måste stoppas. Har ingen aning om vad som kommer hända med hans tjej och hennes barn, men ensamstående mammor har det ju funnits jättemånga av.


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera