Aviseringar
Rensa alla

fyfan vad du är äckligt ful


Ämnesstartare

Lounge fact:

names or stfu

den enas nickname slutar på k
och den andra har ej bruna ögon
den tredje är smal
insåg att de alla tre tillhör oxens tecken (dock osäker på en av dom... Men skulle gissa på oxe). säger ej mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

säger ej mer.

men du kan ju inte skapa mobbningstrådar utan pang på mobbningsmaterial dumhuvve


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

men du kan ju inte skapa mobbningstrådar utan pang på mobbningsmaterial dumhuvve

är rädd för att såra... Dome verkligen ruskigt fula och en v dom blir slgaen hemma (ops too much info???) och den ena verkar vara tjcok och har stor näs ao har säkert blivit mobbad som liten. den tredje ser ut som en kuksugare, hatar verkligen hennes utseende.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

är rädd för att såra... Dome verkligen ruskigt fula och en v dom blir slgaen hemma (ops too much info???) och den ena verkar vara tjcok och har stor näs ao har säkert blivit mobbad som liten. den tredje ser ut som en kuksugare, hatar verkligen hennes utseende.

skriv brev till dem då, hatbrev! så kanske ni kan komma fram till något kärleksaktigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan vad jag kollade igenom varenda inlägg i den här tråden för att försäkra mig om att det inte var mig du hatade.

*pew!*
Fast det kanske du gör ändå.
Men jaja.

Avslutar med en fin klyscha; "finns inga fula människor, alla är fina på sitt sätt"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

skriv brev till dem då, hatbrev! så kanske ni kan komma fram till något kärleksaktigt

[no-no] dom äcklar mig... får kväljningar
lr hure stavas
omg usch


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

Fyfan vad jag kollade igenom varenda inlägg i den här tråden för att försäkra mig om att det inte var mig du hatade.

söte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

[no-no] dom äcklar mig... får kväljningar
lr hure stavas
omg usch

du är äckligt ytlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

du är äckligt ytlig

det är faktsikt sant heh
fast... tror du skulle tycka annrolunda om du visste vissa saker om mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

det är faktsikt sant heh
fast... tror du skulle tycka annrolunda om du visste vissa saker om mig.

ja det är det! kan inte se hur man kan sitta och äcklas av någon annans utseende om det är inte är för att man känner någon sorts avund. om man tycker den är ful kan man ju glädjas åt hur jävla mycket snyggare man tycker man själv är och götta sig i det.

så är det väll med allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

någon sorts avund.

a, för jae superavundsjuk på jimmie åkessons dubbelhaka.

Lounge fact:

om man tycker den är ful kan man ju glädjas åt hur jävla mycket snyggare man tycker man själv är och götta sig i det.

äckligt ful och ful är inte samma sak imo... Blir störd av att dom inte fattar hur äckliga dom är, lr ngt sådant.

fast, umgås sj med världens äckligaste människa så har inte den bästa logiken men... Han är kille, dete skillnad
AKSJDKAsj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

a, för jae superavundsjuk på jimmie åkessons dubbelhaka.

du kanske blir avundsjuk på deras respons och att du inte får likvärdig?

Dberorpå:

äckligt ful och ful är inte samma sak imo... Blir störd av att dom inte fattar hur äckliga dom är, lr ngt sådant.

varför blir du störd på det [rolleyes] varför!!! säg mig??? jag vill förstå

du finner dig själv så sjukt mycket snyggare och tycker sådana som du ska enbart ha plats i rampljuset och de du anser fula ska ej visa sig i stor utsträckning?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

säg mig???

har du ej fattat hittills är det lönlöst

Lounge fact:

du kanske blir avundsjuk på deras respons och att du inte får likvärdig?

känner avundsjuka ganska få ggr... Hänt mindre än 5 ggr och då det hänt har jag velat begå sjmord pga. smärtan som kmr upp intill bröstet. Det är sjukt smärtsamt så nej... Avundsjuka känner jag icke just nu. Vill ej va sådär tjock, ha krokig näsa, cpmun, och feta glasögon.
Hon ser ut som ngn som tillhör avdelning 19.

Lounge fact:

du finner dig själv så sjukt mycket snyggare och tycker sådana som du ska enbart ha plats i rampljuset och de du anser fula ska ej visa sig i stor utsträckning?

Nej, detta gäller inte mig. Jag vet redn att jag är sjukt snygg vissa ggr och jag hör det tillräckligt ofta för att känna mig underskattad så problemet sitter inte där. Finns inget att lösa, stör mig bara på deras utseenden såsom mina klasskamrater stör sig på bulan som vår historielärare har i pannan. Inte är de avundsjuka på hennes bula[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

har du ej fattat hittills är det lönlöst

Men du kan inte köra på det argumentet forever ms smarthead.

Dberorpå:

Jag vet redn att jag är sjukt snygg vissa ggr och jag hör det tillräckligt ofta för att känna mig underskattad så problemet sitter inte där.

Varför målar du då på dig själv?

Dberorpå:

Inte är de avundsjuka på hennes bula[shake]

Att starta en tråd om hur mycket du äcklas av deras utseende finner jag underligt. Det intressanta ligger i varför du ens reagerar över det. Du tycker en person är ful, varför gå vidare med det? Brusar du upp dig så över att vi människor föddes med olika utseenden? Är det fult med en människa som tycker den själv är så pass snygg att publiceras online? Antingen brusar du upp dig pga dess självsäkerhet, eller så brusar du upp dig över deras bekräftelsekåthet, eller så brusar du upp dig över deras respons eller så brusar du upp dig över att du egentligen tycker de är snygga. Något berör dig ju uppenbarligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dberorpå:

den tredje pga hon får sex... MIssförstå mig ej, är ej avis

Skrattade faktiskt lite

Funderar dock lite:

Dberorpå:

en pga. hon sårat mig & en annan pga... hone cpful

Misstänker att enda anledningen att du tycker att dom är fula är för att dom gjorde dig något, som den första och den tredje. Är ganska säker på att den andra gjort dig något också som gjort att du tycker att hon är ful. I alla fall med tanke på hur du beskriver dom så låter det som att dom gjort dig något som fått dig att tycka att dom är fula.

Men:

Lounge fact:

names or stfu

Lounge fact:

du är äckligt ytlig

Ser ingen mening i att hänga ut någon av dessa tre genom namn. Listar man ut vem det är så fine, men namn är meningslöst för att det leder bara till att det kanske finns fler som av någon anledning ogillar dessa tre och hoppar på dom eller att Dberorpå bara blir hatad av flera stycken för det hon sagt om dessa tre.

Ser inte hur det skulle leda till något gott att skriva ner dessa tre.

Lounge fact:

kan inte se hur man kan sitta och äcklas av någon annans utseende om det är inte är för att man känner någon sorts avund

Det kan jag. Personligheten kan direkt speglas i personens utseende för vissa, bland annat mig, och jag misstänker att det är samma för Dberorpå - hon äcklas inte av utseendet bara för utseendets skull, utan för att personerna i fråga gjort henne något. Äcklad är i mitt fall visserligen att ta i, men om en person exempelvist är falsk, dryg, arrogant eller anser sig vara värd mer än alla andra så är den personen automatiskt ful även på utsidan för mig, och är en person jag antingen undviker, eller bara är lika dryg eller whatever tillbaka mot.

Fö. så tycker jag att denna tråd känns överflödig, allt det här känns som riktigt sandlåde-tråd-material. Detta är äkta sandlåda. Sandlåde-tråden har varit riktigt snäll hittills tycker jag.

Dberorpå:

då det hänt har jag velat begå sjmord pga. smärtan som kmr upp intill bröstet

Detta låter verkligen inte som avundsjuka någonstans. Det argsinta "aggressiva" sättet du beskriver personerna på hur fula dom är - det låter som avundsjuka. Men jag kan inte riktigt avgöra om det är avundsjuka eller om det är det jag skrev ovan. Lutar dock mer åt avundsjuka...


   
SvaraCitera