Aviseringar
Rensa alla

Fyfan vad underbart (en isolatråd med springsteensk fernissa)


Ämnesstartare

dazed:

Jag äro trots allt den logiska arvtagaren och förvaltaren av isolaarvet inte sant?

ja, alla andra är redan utdöda. du ändrar lite och rustar upp imagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

ja, alla andra är redan utdöda. du ändrar lite och rustar upp imagen.

Nja man får inte ändra för mycket, kosmetiska, lätta förändringar men det är trots allt ett jävla kulturarv jag förvaltar här, det kan man inte fucka med hur som helst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad hungrig jag är


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Nja man får inte ändra för mycket, kosmetiska, lätta förändringar men det är trots allt ett jävla kulturarv jag förvaltar här, det kan man inte fucka med hur som helst.

jag litar på att du vet vad du sysslar med. saknar dock vissa uttryck och djurarter. Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wow lyxig korv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

jag litar på att du vet vad du sysslar med. saknar dock vissa uttryck och djurarter. Ledsen

Kattdjur och snällisar?

amsi:
fan vad hungrig jag är

Ta dig en kebabajävel eller vad det kan heta där i södern.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Kattdjur och snällisar?

ja bra!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Kattdjur och snällisar?

Ta dig en kebabajävel eller vad det kan heta där i södern.

orkar inte, steker hamburgare istället. åt precis stekta ägg med stark sås. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

3750592455.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

orkar inte, steker hamburgare istället. åt precis stekta ägg med stark sås. 

Bra som en sann amerikansk joe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
3750592455.jpg

Fel. det ska vara något som sedan skall spraymålas i guld. Färdiga produkter lämnar inget åt fantasin, isola är bättre än så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chair.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mill01.jpg

kolla vilken fin jag har gjort den själv av mitt husdjur


   
SvaraCitera
mynona

Undrar om du syfter på att tråden är Isolaiskt eller vad hn annars har för samband

Jag har nyss stigit upp. Idag bör jag verkligen arbeta med läxan. Men jag orkar verkligen inte. förstår inte vad det är med mig. Känner mig helt och hållet slut och dränerad på all energi och motivation och vill bara se ut i rummet på tapeten =( Aktar jag mig inte kommer jag helt seriöst inte att kunna hålla deadline. det verkar inte gå bra. motivation har inte infunnit sig efter sommarledigheten. ska väl duscha och promenera... jag har inga direkta planer och kan inte komma på något jag skulle vilja göra. uppgiven och resignerad

så skönt att du är sjuk. hade jag varit det hade jag tyckt att allt ovanstående var i sin ordning. fast du kanske inte gillar att vara sjuk som jag gör. i så fall framför jag kondoleanser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:
mill01.jpg

kolla vilken fin jag har gjort den själv av mitt husdjur

Isola älskar dig


   
SvaraCitera