Aviseringar
Rensa alla

Fylla år?


Idek
 Idek
Ämnesstartare

Min kille (vi har varit tillsammans i snart 6 mån, om d spelar nån roll) fyller år snart men har ingen aning vad jag ska köpa. Vet en grej som han hade uppskattat men det går på nästan 1000 kr och vi har båda kommit överens om att det högst får kosta 500-600 kr. Och det är inte så att jag är snål eller nåt sånt men lever endast på mitt studiebidrag så har väldigt begränsat med pengar. SÅ har någon nån idee på vad man kan köpa? Tacksam för svar 🙂


   
Citera

Måste det kosta pengar? Nöjer han sig inte med någon jättefin gärning från ditt håll? Typ speciell picknick eller dyl på speciell plats osv?  


   
SvaraCitera
Haien

Åk till något fint ställe, med typ fin utsikt eller något, ta med fika, och kanske någonting litet fint hjärta eller något.Glad


   
SvaraCitera

oralsex och typ en ballong. idk.


   
SvaraCitera
Haien

faphomet:
oralsex

You naughty motherf...... Innocent girl...


   
SvaraCitera

Haien:

You naughty motherf...... Innocent girl...

Rodnar


   
SvaraCitera

Fyller år idag Cool Har fått en bok och en tårta och ett överraskningsfirande hemma, är mycket nöjd med det. Så något av det kanske?


   
SvaraCitera
Haien

Edinburgh:
Fyller år idag Cool

Grattis!Söt


   
SvaraCitera

Edinburgh:
Fyller år idag Cool Har fått en bok och en tårta och ett överraskningsfirande hemma, är mycket nöjd med det. Så något av det kanske?

gz 


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

gz 

Tack. Hijackar denna tråden pga fick ingen egen tillägnad mig Rodnar


   
SvaraCitera
Haien

Edinburgh:

Tack. Hijackar denna tråden pga fick ingen egen tillägnad mig Rodnar

Meh, han får ett tack för ett gz... och jag inget alls för två hela grattis... känner mig kränktMycket glad


   
SvaraCitera