Aviseringar
Rensa alla

FYLLE KÄRLEK!


Ämnesstartare

Ja, folk strular ju och har sig på fester när dom är packade, men sedan när man väl träffar personerna irl är det som man aldrig har mötts.

Men man kommer ju ändå ihåg (hyffsat bra) vilka personer man träffade, vad man gjorde osv. Och jag menar, om någon kille raggar på en, är det endast fylla eller tycker han att man ser bra ut även fast att man är packad?

När jag är aspackad skiljer jag ju fortfarande på vilka som är fula och snygga och vilka jag tycker är avtändande..

Ja, kanske lite krånglig text, men diskutera!
Fan vad nyfiken jag är av randoms åsikter [cute]


   
Citera

tygskor:

När jag är aspackad skiljer jag ju fortfarande på vilka som är fula och snygga och vilka jag tycker är avtändande..

Samma här.. men så har jag vänner som absolut inte verkar ha någon som helst kontroll och strular runt med folk hon inte ens skulle ägna en blick i vanliga fall. [confused]
beror väl helt på vad för person man är när man dricker, om man har någon kontroll eller inte. [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när jag är full kan jag skilja på fula och snygga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nless:

Samma här.. men så har jag vänner som absolut inte verkar ha någon som helst kontroll och strular runt med folk hon inte ens skulle ägna en blick i vanliga fall.
beror väl helt på vad för person man är när man dricker, om man har någon kontroll eller inte.

Det kanske bara är en ursäkt efteråt när andra säger: Men åh, strula du med han, fan vad skabb! Och då skyller hon väl på fyllan? [cool]


   
SvaraCitera

tygskor:

Och då skyller hon väl på fyllan?

Aldrig tänkt på det, haha.. men i hennes fall tror jag tyvärr det är bekräftelsebehov och att strula med så många som möjligt. Sorgligt men sant :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nless:

Aldrig tänkt på det, haha.. men i hennes fall tror jag tyvärr det är bekräftelsebehov och att strula med så många som möjligt. Sorgligt men sant :s

Visst är det möjligt att när man är för full att hoppa på vem som helst, men jag tror fortfarande att man är medvetande vilka man har att välja bland 😛

Jo, så kan det faktiskt också vara ;P


   
SvaraCitera

tror dom flesta kan skilja på snygga och fula när dom är packade. det kan ju vara så att personerna söker närhet och nöjer sig i vissa fall med närmaste person. det är ju helt o hållet från person till person varför man strular med vissa personer och andra inte. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men ju fullare man blir ju snyggar blir alla.


   
SvaraCitera

alltså, jag kan lätt fortfarande se om någon är ful eller inte när jag är ful och det är nog likadant för killar.

jag blev tillsammans med mitt fyllestrul, så det är ju inte alltid det här med att låtsas att ingenting hänt liksom.. 😮
att man gör det beror väl på att man skäms kanske. inte bara för att man gjorde det på fyllan, utan att man kanske gjorde andra mysko saker på festen osvosv.

eller så känner man helt enkelt ingenting för den och just därför beter man sig som att ingenting hänt.


   
SvaraCitera

åh blev förälskad på fyllan 🙁


   
SvaraCitera

tygskor:

Ja, folk strular ju och har sig på fester när dom är packade, men sedan när man väl träffar personerna irl är det som man aldrig har mötts.

Det kan väll bero på att de kanske såg det hela som just bara lite mysigt hångel, eller ett ONS.. Och därmed kanske tycker de känns avigt att träffas efter, eller att de inte vet riktigt hur de ska bete sig.

tygskor:

Men man kommer ju ändå ihåg (hyffsat bra) vilka personer man träffade, vad man gjorde osv. Och jag menar, om någon kille raggar på en, är det endast fylla eller tycker han att man ser bra ut även fast att man är packad?

Det är ju inte säkert.. Visst har det hänt att jag haft ett stort svart hål i minnet, och inte kommit ihåg vem jag hånglat med dagen före. Eller ens att jag gjort det.

Och det är väll inte säkert att det är "fyllan" som gör det, utan det kan väll vara att han faktiskt gillar dig. Men de kan lika väl vara att han/hon bara är sugen för lite hångel eller ett ONS.

Själv så raggar jag dock aldrig.. men svarade utifrån att en tjej raggat på mig vilket borde vara samma sak?

tygskor:

När jag är aspackad skiljer jag ju fortfarande på vilka som är fula och snygga och vilka jag tycker är avtändande..

Visst ser man fortfarande skillnad, men ens gränser blir helt klart förändrade..


   
SvaraCitera

Fylleragg FTW! [bigcheers][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera