Aviseringar
Rensa alla

fyllekäk, bra eller anus?


Ämnesstartare

Nu är det så att alla verkar gilla att äta "fyllekäk", antingen medans man dricker eller efter man druckit.
Jag har själv alltid blivit äcklad av att äta mat, godis osv när jag varit full. JAG PINAR endast i mig något så att jag inte ska må dåligt dagen efter.. en cheesburgare tog mig 15min att äta..

Så nu undrar jag, får majoriteten av er ungdomar sug efter mat, godis osv när ni druckit alkohol?


   
Citera
Ämnesstartare

Hade inte du barn?
Blir deppig när föräldrar dricker. Ta hand om ditt barn ist för att supa, mkey.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hade inte du barn?

Jag har barn. Han är hos sin pappa på helgerna. Jag festar inte alls ofta, en gång på två månader nått i den stilen, ifall det inte är något speciellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kyckligrulle under natten och kyckligtallrik dränkt i sås och ketchup tillsammans med cola morgonen efter - alltid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keybored:

alltid.

Lustigt, skulle jag ha ätit hälften av det du skrev så skulle jag spy upp det. Jag har absolut inga ätstörningar av något slag. Men alkohol och mat går inte ihop hos mig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seniL:

Lustigt, skulle jag ha ätit hälften av det du skrev så skulle jag spy upp det. Jag har absolut inga ätstörningar av något slag. Men alkohol och mat går inte ihop hos mig..

Inte?

Denna helgen har jag valt att stanna hemma, men jag fantiserar om en grandiös fylla som avslutas med kycklingrulle, en stor cola, lite chips och cigaretter. Mums.

Vill tillägga att jag hanterar alkohol bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

keybored:

Mums.

Antar att dem som äter på fyllan också måste må något bättre dagen efter än tex mig som inte äter, ibland känner jag mig fortfarande full när jag vaknar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

seniL:

Antar att dem som äter på fyllan också måste må något bättre dagen efter än tex mig som inte äter, ibland känner jag mig fortfarande full när jag vaknar.

Återställningsprocessen till människa är alltid: cigg, dusch, olika ansiktsprodukter - parfym osv, fräscha kläder, borsta tänderna, mat (efter en stund)

Då lever åtminstone jag igen.


   
SvaraCitera

Återställaren: c-vitamin i brutablettformat!
Senare brukar jag kunna peta i mig lite kolhydrater och fett.
Sjukt olika. Ett tag hade jag fylledille på kakor och pasta, men har på senare tid börjat må illa när jag äter på fyllan. Klarar det verkligen inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metafor:

må illa när jag äter på fyllan. Klarar det verkligen inte.

Bra tack, haha, då vet jag att jag inte är helt annorlunda. Mår så jävla illa när jag äter på fyllan. Glass är typ det enda jag får i mig i stort sett, allt annat vill jag bara spy av..

smart.. jag brukade pina i mig resorb förut. Det tyckte jag funka ganska bra, ska ta och lägga fram den på köksbordet så man kommer ihåg att inta sig det innan man deckar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kebab och sådan mat i all ära men potatis, köttbullar, lingsonsylt och brunsås kl 4 på morgonen funkar alltid! mmm..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mackor [love]
godis och sånt är bara äckligt när man är full. särskilt choklad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyllekebab[love]


   
SvaraCitera

Du kanske inte ska dricka så mycket...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bakismat i all ära, men just fyllekäk har jag svårt för ...


   
SvaraCitera