Aviseringar
Rensa alla

Fyllekörning


Ämnesstartare

hotmail:

Du har uppenbarligen inte varit med om det här, för isf skulle du diskuterat helt annorlunda.

Jag är medveten om riskerna av rattfylla. Ingen behöver moralpredika det för mig. Och tror knappast någon annan här behöver det heller.


   
SvaraCitera
loita

jag har kört när jag var påverkad, fast de var min fyrhjuling och ute på landet, där var de inte var andra människor.... dock är väll de dumt endå då faktiskt jag själv kan skada mig skulle dock aldrig köa bil rattfull bland folk, inte ens på landet hade jag väll gjort de...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

likgiltig misär:

Kör du själv på en öppen plan så nej.

Ifs, men varför inte bara ha som regel att inte köra med alkohol i kroppen? Och vem vet om man håller sig på planen...

passaro:

Ingen behöver moralpredika det för mig. Och tror knappast någon annan här behöver det heller.

Det behövs, men tanke på hur många som dör eller skadas i rattfylleriolyckor varje år.


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

Har inte körkort så skulle vara idiotiskt på ganska många sätt om jag körde rattfull. Har inga planer på att någonsin göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

HAHA jävlar. Vaknade du upp och kände att du bara var tvungen att moralpredika livslusten ur någon?

[bigsmile]


   
SvaraCitera

bravo[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

bravo

Vadå?


   
SvaraCitera

hotmail:

Vadå?

de undrar jag med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

de undrar jag med

[tired]


   
SvaraCitera

skulle aldrig tänka mig köra rattfull fyfan..

en kompis till mig dog för lite mer än en månad sedan i en sådan olycka.. han åkte bil och tjejen som körde var onykter. det var bara han som dog i bilen också - väldigt bra den där tjejen borde må idag.. eller inte. [sad] och för att inte snacka om min kompis familj.. fyfan de är helt förstörda.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hotmail:

Skulle du kunna köra rattfull? Varför/varför inte?

ja, gjorde det igår. skulle köra mamma till frisören, hon frågade om jag ville övningsköra. ville typ inte säga att jag druckit [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hotmail:

Skulle du kunna köra rattfull? Varför/varför inte?

Nej, jag kan vara en fara för trafikanter.


   
SvaraCitera

hotmail:

Skulle du kunna köra rattfull? Varför/varför inte?

Det är uppenbart varför man inte bör göra det. Även om man tror att man är kapabel till det så är det som rysk roulette. Antingen så klarar man sig helskinnad eller så går det åt helvete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youmademe:

en kompis till mig dog för lite mer än en månad sedan i en sådan olycka.. han åkte bil och tjejen som körde var onykter. det var bara han som dog i bilen också

åh, fyfan..RIP


   
SvaraCitera