Aviseringar
Rensa alla

Fylleminnen:D


Ämnesstartare

Okey jag hittade ingen sån här tråd och känner att jag vill lätta mitt hjärta och erkänn att ni vill det också[wink]

bilder får gärna bifogas[badgrin]

Så skriv era värsta fylleminnen hur suddiga de än må vara[bigcheers]

Jag börjar genom att skriva mitt då=)

Okey kvällen i korthet...jag och 5 kompisar kör ölspelet lite oskyldigt med min hästkortlek, öl och powerking.

Mina grannar(som för övrigt stod i kallingarna på balkongen mittemot och skrålade) bjuder in oss och vi traskar glatt över. Där spelar de också ölspelet, men till skillnad från det vi körde så vart alla kort "shot" och " vattenfall" och de bjussade på en massa sprit.

Det som blev döden var dock absint, den drycken är utan tvekan djävulens påfund. Efter den var jag så borta att jag bara har suddiga minnesbilder som består av mig på toa som ligger och spyr som en gris medan en tjejkompis tröstar mig och säger att jag är "jätteduktig"...sen har jag en flashback från att jag ligger i min dusch och halvsover...

*svart*

Jag vaknar 08.30 i min loftsäng med en random kille bredvid mig och en rejäl baksmälla. Jag får berättat för mig att jag även spytt i sängen (ahh det var det det var)och det mest konstiga med det, är att jag verkar ha spytt upp en ansenlig mängd snus.[chocked] Inte så mys att få reda på och jag vet fortfarande inte hur jag fått i mig det för varken jag eller ngn annan där snusar.

kanske inte det värsta men dock förtjänar det en plats här tkr jag[smile]


   
Citera

HAHA åh herregud!


   
SvaraCitera

xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Födelsedagsfest hos en kompis. fyfan säger jag bara.
Hade det väldigt jobbigt hemma då så jag bestämde mig tydligen för att tröstdricka, på riktigt. Jag har absolut inget minne från den kvällen men fick veta efter att jag suttit och rökt vattenpipa i en timme (inte kunnat röka på mer än ett år nu). Jag hade tydligen trillat ihop i en hög så en kille hade burit mig och lagt mig i badkaret. Jag hade gått barfota 3 km för att komma till bussen (förklarade mina ömma fötter). Vaknade i min säng med trasiga jeans, ett försvunnet halsband, nerspydd tröja och en tom vodkaflaska. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ouch! helkväll liksom[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mindes att en killkompis till mig ville ha vin av några killar, så då sa jag att jag kunde visa brösten, så då gjorde jag det och så fick han det. hahahah, tyckte det var ganska smart ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig vart full [cool]


   
SvaraCitera

Jo, dricker man sådär mycket så är det så man förtjänar att må. Man kan ta det bra eller dåligt. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Älskar o vara full[love]


   
SvaraCitera

Ofta man kommer ihåg så mycket?


   
SvaraCitera

har aldrig varit full [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fulaste fylleminne någonsin (egentligen inget minne, fick det berättat för mig):
Satte mig och pissade precis utanför ett radhus där en barnfamilj med farmor och farfar på besök sitter och grillar på altanen. När de ställer sig och kollar på vad jag håller på med så börjar jag skrika typ "Vadfan glor ni på" och börjar hetsa som fan. Askul 😀


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera