Forumet - fyller 16 nästa vecka?

fyller 16 nästa vecka?

1426 0 31
Hej!
jag vet att nästan alla mina trådar handlar om min tjej som jag inte ens vet om hon är min tjej längre [blush]. MEN för att gottgöra det jag gjort så tänkte jag passa på och ge henne en fin present eftersom hon fyller år nästa vecka [smile] så nu är min fråga till alla tjejer där ute:

Vilket skulle ni gilla bäst? ett smyckeskrin med speldosa som spelar musik när man öppnar den ELR ett par fina örhängen? [blush] jag skulle gärna vilja att ni kommer med mer förslag förutom ett hals- elr armband [blush]
tackar för svar [y]

Spana också in:

Jaaaa, seriöööööst.... Du måste väll ändå tänka lite.. :p En bukett röda rosor funkar alltid + om du inte vet vad du ska ge henne. Ge henne typ att du bjuder på middag eller något :)

Lite inspiration:

När min flickvän fyllde 17 så på morgonen gav jag henne rosor och kärlek. Hade även skrivit en smörig text på ett ytterst praktfullt kort där jag förklarade min kärlek. Sedan på kvällen så bad jag henne att klä upp sig och jag hämtade henne iförd finkläder och vi gick ut och åt på en ganska snoffsig restaurang. 800kr gick kalaset på, kaaaachiiiiinngggg[cheers] Vi avslutade kvällen på en parkbänk kyssandes.
stereo total:

Men va fan, något mer måste hon väl gilla?

JacobK:

En bukett röda rosor funkar alltid + om du inte vet vad du ska ge henne. Ge henne typ att du bjuder på middag eller något :)

men hon gillar ju smycken, gav henne ett halsband för fyra månader sen och hon har aldrig tagit av sig det sen dess [blush] det är därför jag tvekar på om jag ska köpa örhängen "igen" liksom :/ känner på mig att det ska bli lite ensidigt. Men hon har verkligen en sot kärlek till alla skor men jag kan inte köpa sånt till henne ju [n]